7 Nisan 2010 Çarşamba

Olivia's Pizzeria Lezzetleri Damak Zevkinize Hitap Ediyor..

Emre Bey'in 6 Nisan 2010 Salı Günü için Davette ettiği nazik bir e-maille başladı herşey :)) Geçen seferki davetlerine icabet edememiştim ama bu sefer yağmura rağmen katılmak için söz vermiştim kendime :)
Yoğun trafiğe bile yakalanmamız engellemedi bizi..Arabadan inip Yürüyerek devam ettik Olivia's Pizzeria Lezzet Keşfi yapacağımız mekana..Mekanın İşletmecileri Turgut Bey & Emre Bey Karşıladılar Bizi.. Hoş Sohbetler Ettiler..Lezzetli ikramlarda bulundular..İnanılmaz keyifli bir akşam geçirdik..Sıcak bir ortamın olmasıda bizi ayrıca mutlu etti.. Topluca Biz Blog Yazarları Olivia's Pizzeria'dayız..

Olivia's Pizzeria Biraz Tanıyalım İsterseniz..
Odun Ateşinde Pişen Nefis Pizzalar..Olivia's ın pizzaları New York stilinde, ince fakat yumuşaklığını tam kıvamında muhafaza eden bir hamurla hazırlanıyor. Hamur tamamıyla elle açılıyor ve tabanında irmik ile çıtırdak bir kıvama getiriliyor. Odun fırınında pişirilip hemen servis ediliyor.Klasik yediğimiz Pizzalardan çok farklı..Çoğu restoranlarda pizza tatmış olmama rağmen şuana kadar yediğim en iyi pizza Olivia's Pizzeria'daydı..Zaten Türkiyede İlk 10 içerisinde yer almakta Olivia's.. Tadınca mutlaka farkı anlayacaksınız.Eğer yolunuz düşerse yada evlere servis isterseniz ne demek istediğimiz anlayacaksınız..Ve bu lezzet'den vazgeçemeyeceksiniz.

Olivia's Pizzeria 'da Bize İkram Edilen Nefis İkramlar..Salata Çeşitleri Çok Başarılı İdi..Makarna Çeşitlerine ve Tatlıları ise inanılmaz derece lezzetli..
Ve Yolunuz düşerse mutlaka Alfredo Sos'u Denemelisiniz.Memnun kalacağınıza eminim.. Bu nefis tatları mutlaka denemelisiniz.. Birde kıymalı Patlıcanlı Makarna
İkramlarda..Harika bir seçim olabilir sizler için.. Nefis..Son noktayı koyacağınız Çikolatalı Pasta.. Bu Tat bağımlılık yapacak :))

Tarifsiz Tarifler Yemek Blogu Sahibi Arkadaşlarım & Alfredo Sos :) İnanılmaz iştah açıcı idi..


Teşekkürler Olivia's Pizzeria.. Emre Bey Ve Turgut Bey'e İkramlarından dolayı,hoş sohbet ve güleryüzlü bir işletmeci olduklarından dolayı Tekrar Teşekkür Ederim..Yeniden Görüşmek Dileğiyle..

21 yorum:

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Afiyet bal olsun size, ağzım sulandı :)

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim afiyet bal şeker olsun..!!! orada olamadığım için çok üzüldüm.. gün içindeki yoğun iş programının sekize kadar uzamasına sinirlenemedim çünkü ekmek paramız gülüm.. ama bu güzel günü kaçırdığım için üzüldüm..

çok öpüyorum.. bir dahaki sefere inşallahh...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

üff gelemedim ya çok üsüldüm:( paketimi yaptırmışsındır sen şimdi:)))) canım meloş bensiz boğazından geçmemiştir kesin:))))
öptüm canımmmmm

Unknown dedi ki...

Keşke ben de orda olsaydım kıskandım sizi bir daha ki etkinliğe bana da haber verirseniz sevinirim canım.

Pınar Günay dedi ki...

süper görünüyo yaa, kesin gitmem lazım ama bi türlü karşıya geçemiyorum üşengeçlikten, konserden konsere Taksim sadece..Du bakalım:) sevgiler, öpücükler canım:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zeynepcim he valla boğazımdan zor geçti senin payların hep tabakta kaldı :)

Ama sen üzülme biz yine gidicez :)inşallah Haber veririm sana :)

Ben bile Galaya Yetişicem diye apart topar çıktım.Eve gelince ahh ahh dedim öyle lezzetli idiler ki..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Celebi74 Nilgüncüm;

Gözlerim seni aradı ama olsun inşallah yeniden görüşücez :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

www.arenandfamily;

canım du bakalım :) belki yeni bir etkinlik olur siz gelemeyenler için :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bengü;

Sulanmayacak gibi değil ki :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pınar Cadısı;

Taksimi boşver sen bi git bence canım :) Bak tadına sonra bi daha bırakabiliyormusun :)

Rakunt ideas dedi ki...

yA GELEMEDİĞİME RESİMLERİ GÖRÜNCE BİR DEFA DAHA ÜZÜLDÜM AH HAFTASONU OLSAYDI YA BU SEFER :(BENİM İÇİNDE YESEYDİN.

gülay dedi ki...

güzel bir akşam oldu.. alfredo sos ise hala damağımda kaldı:)
sevgiler...

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Meloşcuğum, ben geliyorum 18 Nisan Ortaköy buluşmasına, nereye mail atayım sana mı?

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum prenses okula başlamadan gezin valla doyasıya gezin:)sefanız olsun canımın içi:)
Canım kumpire gelemeyeceğim öyle gözüküyor zira kızım hastalanmıştı
okula gidemediği günlerin telafisini yapıyor.İyi o otursun yapsın dediğini duyuyorum:))canım sizi gördü çok sevdi şimdi ben gelsem aklı ben de olacak:))biz bu ara hiç bir aktivite yapmıyoruz ailece,maalesef böyle,bahar gezisine bile şimdiden söz vermedim.
kocaman öpüyorum canım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncicim;

İnşallah tez zamanda iyileşir beraberce gelirsiniz:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bengücüm;

blogyazarlaribulusmalari@gmail.com adresine mail atman yeterli cnm :)

TAZE NANE dedi ki...

Afiyetler olsun sizlere.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

VAlla aklım kaldı daha doğrusu gözüm kaldı afiyet bal şeker olsun size

ipek dedi ki...

Ahahhaa güzel güzel okuyordum yazıyı. Sonra kendimi görünce çok güldüm. Hiç farkında değildim fotograflarımızı çektiğinin :))
Ne iyi oldu da tanıştık değil mi?

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım valla çok iyi oldu tekrar görüştüğümüze sevindim.Keşke daha fazla vakit geçirebilseydim sizinle inşallah oda olucak :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kendimce;

Gözün kalmasın bi gün gideris belki :)