24 Nisan 2010 Cumartesi

Mutluluk & Çocuk Olmak..


Bilmem nedendir? Bu Resim çok hoşuma gittiği için yayınlamak istedim Post'umun Başında..

Bu sıralar fazla ilgilenemiyorum yeni tariflerle..Fotograf makinamı bile boşlatmaktan aciz oldum :)

Halbuki bu post'un yerinde 23 Nisan Şenlikleri Postu ve Fotografları olmalıydı :) Ama yorgunluktanmı nedir üşendim diyelim :=)

Güzel bir hafta geçirdim .. Bol Projeler,bol heyecanlar,bol geziler..Eee birde yorgunluk diyelim :)

Herşeye yetişmek mümkün değil :) Birde çocuklu insan olunca çok düşünmek gerekiyor :)

Bugün'ü anlatayım :) 23 Nisan Etkinlikleri vardı..Önce Minik Prensesim ve Babası uyanmışlar hazılanmışlar en son sıra beni uyandırmalarına sıra gelmiş anneciğini heyecanla uyandıran kızımda bir uçuşma :)

Anne Kalk Gösterilere gidiyoruz hadi anne kalk :)

Anne kalkar 30 dk süren hazırlıktan sonra çıkarlar :)

İlk Durak Bir İlköğretim okulu :) Neşeyle yapılan etkinlikleri izlerler..

Oradan İstikamet Cevahir Avm..

Cevahirde 23 Nisan Etkinlikleri İzlerler..

Sonra Dolmabahçe Et ve Kebap'ta yemeğini ve tatlılarını yerler :)

Ve Sıra Minik Prenses İsteği Üzerine Sinema..Tiyatroda baktık ama mümkün değil kapalı gişe oynuyor tiyatrodada yer yok..

Sinema salonunda bilet bulmak mümkün değil..Tüm seanslar dolmuş

Arthur Çocuk Sinema Filmi oynuyor..Ama biz çok şükür ayarladık ve girdik Şeker Çocuk Sinema Salonuna :)

Öyle yorgunmuşum ki eşimle kızım film izlerken gözlerimden uyku akıyor ve sinema salonunda ilk defa gözlerim kapanıyor..

Oh uyucam derken salonda gıcır gıcır yiyecek ve su şişesi sesine uyanıyorum o tatlı şekerlemeden :)

Daha Sonra Migros Yolculuğu Başlıyor..

Tüm Oyuncaklar %50 indirimde :) Sanki bedava :) Herkes Yığılmış :)

Ama bende kendimi kaptırmadan edemedim :)

Kızım seçti bir sürü ıncık cıncık :) Sesli Hayvancıklı Müzik Aleti,Bay Doktor :) , Ahşap Puzzle (Her seferinde alıyoz kaybediyoz parçalarını :) ) Eşim kendine 2 adet şarzlı Kumandalı Jeep Araba Seçti (Daha öncekini bozulmuştu .Güya yarıştırcakmış ondan 2 tane aldı ama farketmediği bişey oldu ikisininde kumandası aynı birini oynatınca ikisi birden hareket ediyor :)) ) 34 tl den 17 tl düşmüştü Jeep Kumandalı arabalar :) Daha uygunlarıda vardı ama biz büyük jeepleri tercih ettik :)
Ben ise Mikrofonlu Org Seçtim Kendime Niyeyse..Bugün bizde çocuk olduk anlayacağınız..
Everest Org 60 tl gibi bir rakamdan 30 Tl olarak yarı fiyatına inmişti :) Aldık verdik v.s Taksiyi bile doldurduk oyuncaklarla..
Hee buarada sanırım bu Migros Kampanyası hafta sonuda devam ediyor :) Kaçırmayın derim :) Puzlle ve Zeka oyunlarıda %50 indirimde idi :)

Bide eve geldik her taraftan bir oyuncak sesi..Sonunda dayanamadım kendimi küt uykuda buldum :) Anca 21:00 de uyandım :) Yemek Saatinde buldum kendimi :) Mutfaktan misss gibi kokular geliyordu..Hadi orasıda bana kalsın :) Eşime Tekrar Teşekkür Ediyorum :)

Güzel bir günün ardından şimdi yeni günlere Merhaba Diyerek Herkese İyi Geceler Diliyorum :) Herkese..

Sevgiler :)

6 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz ,tamda günün anlam ve önemine uygun !

MAVİ TUTKU dedi ki...

Yıllar önce bu resmi ilk gördüğümde bayılmıştım. Her seferinde ordaki güzelliklerin yüzündeki gülümseme gibi bendede bir gülümseme olur.:)

Nilgün Komar dedi ki...

şekerimi, bu postu okumamıştım ama bende de bir uyku hali var sabah beri.. yoruldum sanırım bu haftakia tempodan! of of ama uyku gün ortasındaki şekerleme şeklinde de çok nefis oluyor be...

Unknown dedi ki...

Maaşallah derim bu aktiviteye okurken yoruldum vallahi

kalpkurabiye dedi ki...

resmin çok hoşuma gitti canım ya.. çocukken biz kuzenlerimle hep bir yaşıt olduğumuzdan iki oğlan iki kız iki ayrı kanepede bir başa birimiz bir başa birimiz şeklinde yatardık köyde daha doğrusu yer omayınca bizi öyle yatırırlardı o günler geldi aklıma:))

mutfakcini dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsin,bayıldım :)Tam benlik,Gezentiyim gezenti :)Hiç eve girmmim ben.Resimdeki gibi gülümseyerek uyurum sonra;)İşte mutluluk bu ;)