5 Nisan 2010 Pazartesi

Barilla İle Mantarlı Fesleğenli Permasanlı Bavette


Hafta Sonundan Kısa Bir Yazı..
Barilla'nın şef aşçılar eşliğinde etkinliğinde çeşit çeşit italyan mutfağına ait tarifler vardı.Fakat vaktim olmadığı için kısıtlı çekimler yaptım :) Tarifler ise gördüğüm kadarı ile yapıldı not alamadım.Fakat çok lezzetli oldugunu söyleyebilirim :)
Şefimiz Bodrumdan gelmiş bu etkinlik için..Kendisine kısacık zaman diliminde bir sürü çeşit hazırladığı için Tebrik ediyorum..

Makarna ile inanılmaz lezzetler yapılıyor..

Fotografta arkada duran tavada ise Sarımsaklı Kremalı Tortellini vardı..İzlemekten çekemedim bile :)

6 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

görüntü muhteşemmm....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Harika görünüoylar. Orada olmak varmış:)

NiLaY dedi ki...

olsa da yesek dedirtti valla canım :))

ZUHAL dedi ki...

Kedi dilliden sonra buda sevdiğim bir tat.Kabın çok güzel,kekin güzel her şey güzel.Sevgilerr.

Adsız dedi ki...

aslında uzun bir zaman oldu fakat ilk defa kendime rastladım blogun sahibini bu yorumu ve resmi koyanın kim olduğunu bilmiyorum fakat gerçekten sevindirici bir durum benim için fotograf için elinize sağlık makarnalar içinde afiyet olsun diyelim artık

Adsız dedi ki...

kanyon macro center