16 Nisan 2010 Cuma

Dev Somun Ekmek & Benden Bir Kesit..


Merhabalar;

Bu sıralar gündüzleri çok doluyum,çoğunluklada dışardayım bu nedenle postlarımı bi süredir geceleri yayınlıyorum..Geceler daha sakin geliyor bana..

Keyifli günler geçiriyorum..Keyifli Mailler ve Telefonlar alıyorum..Güzel Teklifler..Fakat hepsine birden yetişmek mümkün değil..Heleki bu aylarda..Bu Yoğunluklarım ve Planlarımda..

Bakalım artık Kısmet :)) Her geçen gün Analtiyc raporlarımda sonuçlar yükseliyor..Bazen tavan yapıyor..Olmayan sonuçlar gibi başkaları gibi uydurmuyorum gerçekten harikasınız..Çok mutlu oluyorum..Beni takip ettiğiniz için tüm izleyenlerime ve ziyaretcilerime teşekkür ediyorum..

Buarada '' Rina'' adlı Sinema Filmi Galası Post'umda şuan neredeyse en fazla okunan tariflerime yakın gişe yapmış durumda :) Bir Yemek Blogu olmama rağmen Buda işin ilginç yanı :) Hatta bazı sitelerdede link verilmiş beğenilmiş :) Sanırım bu tür yazılarda ilginizi çekiyor..

Ben zaten blogumda beğendiğim,güzel bulduğum,eğlendiğim herşeyi paylaşıyorum..

Her ne kadar bir yemek sitesi olsamda kendimden pay biçiyorum hayatından yaptığı ve ettiklerinden,gezdiklerinden,gördüklerinde bloguna pay çıkaran bloggerlerede bayılıyorum..Bu nedenle çoğunluğunda bu durumdan memnun oldugunun farkındayım izlenimlerimden :)

Rengarenk Bahar'da gelmişten daha neler neler göreceksiniz inşallah :)

Birde bana yorum yazan ama dönemediğim arkadaşlarıma buradan seslenmek istiyorum.Kusura bakmayın inanın çok fazla yorum yapabilen biri değilim.Vaktimde kısıtlı olabiliyor.Ama hepinizi fırsat buldukça ziyaret ediyorum.Hatta yorumlarınıza karşılık veremediğim için bazen çok üzülüyorum.Ama sizler yinede beni karşılık beklemeden yorumlarınızı paylaşıyorsunuz.Bu nedenle sizlere değer veriyorum..

Gelelim ekmeğimize..Dev Somun Ekmek..Pazar Günü için Kahvaltı Saati'ne Yaptım..Lezzetli ve bu kolay ekmeğin tarifne aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz..

Daha önce yaptığım bu ekmeğin tarifine buradan ulaşabilirsiniz.Yalnız bu sefer yaptığım ekmek daha büyük ebatlarda idi.1 kg.ekmek ayarında pişirdim.Arzu ederseniz sizde tarifi 2 katına çıkartabilirsiniz..

TARİFE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ..

Sağlıcakla Kalın..

5 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Hayırlı cumalar meloşum.Tebrik ederim reytingler için tatlım sen bunu hakettin bu kadar çalışmadan sonra:)daha da yukarılara işallah canım.kocaman öptüm..mutlu hafta sonları diliyorum..

Zehra Gürgen dedi ki...

Tebrik ederim canım, ekmekte harika görünüyor bende bu hafta sonu kocaman bir ekmek yapayım :)

ellerine sağlık
sevgiler

pelince dedi ki...

Seni takibe aldım,vallahi neler neler kaçırmışım.. çok hızlı takip edemiyorum komşularımı ama ,ucundan yakalarım yine de...
ekmek enfes,miss gibi kokmuştur eminim..
ellerine sağlık..

Sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim.. eline sağlık.. ekmeğimide kendim yaparım dedin ya reytinglerde kim olsun? tabiki sen..

başarılarının devamını dilerim..

muck muck...

mehtap kuzucu dedi ki...

elinize sağlık ekmekler mis gibi,bloğunuz çok güzel takibimdesiniz ...bende sizi bloğuma bekliyorumhttp://ucelma.blogspot.com/sevgiyle kalın...