14 Nisan 2010 Çarşamba

Dolmabahçe Et Ve Kebap Cevahir AVM

Merhabalar..Yine Bir Gezi Ve Yemek Mekanı Post'umla Geldim..
Dün Cevahir AVM'deydik Çekirdek Ailemle :)) Kızımı Şeker Çocuk Sinemasındaki G-Force Minik Farelerin yer aldığı sinema filmine götürdük..Çokta eğlendik :))

Fakat Her zamanki gibi öncesinde yemeğimizi yiyip,açlıktan karnımız sinema salonunda zil çalmasın diye 5.Kattaki yemek katına çıktık..

Herzaman Burger Yenmez değilmi?

Zaten Sahil'e her indiğimde Burger yiyoruz bıkmışız farklı bir şey yiyelim dedik..

Tam O sırada Gözüm Dolmabahçe Et ve Kebap'a İlişti..Burası yeni bir yerdi daha önce ki gelişimde ve gelişlerimde görmemiştim.

Şimdi Güzel Bir yemek zamanı..Acaba Nasıl ? İyimi Lezzetlimi? Diye Düşündüm..

Eşim Dedi Ben Lahmacun isterim :)

Ben Dedim Gözüm Salata ve Zeytinyağlılara takıldı..

Salata ve Zeytinyağlı Bar'da Ne Yokki..

Atom Fasulyeden tutun,Kuru Patlıcan ve Kuru KırmızıBiber Dolması,Bol Fıstıklı Biber Dolması,Zeytinyağlı Yaprak Sarması,Gavurdağı Salatası,Haydari,Zeytinyağlı Taze fasulye,Patlıcan Salatası,Patlıcan Kızartması,Nefis Soslu Mantar :)) Aklıma gelenler anlatmakla bitmez :)

Fakat daha öncedende böyle açık büfe salata ve zeytinyağlı soğuk meze barlarından yemek almıştım ama her seferinde yiyememiş bırakmıştım.Ya acıdır,ya tadı yoktur vesaire vesaire..

Biraz çekindim açıkçası..

Başladım sevdiğim zeytinyağlılardan ve salatalardan almaya..

Eşimin Siparişlerde hazırlandı..

Birde Minik Kızımı Görüp Nefis Patates Kızartması ve Fındık Lahmacun Hazırlamışlar kızıma özel :) Banada Nefis Sıcak Bazlamalar :)

Yerleştik Masamıza..Buarada güler yüzlü hizmetide unutmamak gerek..Restoran Sahibi yiyeceklerimizi masamıza kadar getirecek kadar hizmet gönüllüsü.. Ve Çok ince düşünceli..Kızıma hazırlattığı sevimli menü ile :)

Doğrusu dikkatimi çekti..Hep böyle başarılı ve hizmet gönüllüsü olurlar diye düşündüm içimden..

Neyse geçelim yemeğimize..

Lahmacunlar harika idi..Hani ben daha öncede bahsetmiştim.Kıkırdak yağ gibi maddeler olduğundan heryerde lahmacun yiyemem.İnanılmaz lezzetli idi.Üstelik Yanında Salatasıda hediye..2 Lahmacun Fiyatına herşeyiyle hazır menü..
2 Lahmacun+Salata+Kola = 6 Tl..
Diğer yandan ben salata bardan aldıklarımın tadına bakıyorum..
Bitmedi...


Geldik Salatamıza ve Bazlamalarımıza..Sıcacık ve lezzetli..

Hani çok ekmek yiyen biri değilimdir ama hamurişinide çok severim.Bayıldım..O an birde tereyağı isteseymişim tam olurmuş :) Kendimi bir köy kahvaltısında hissetim :) otantik bir ortam oluştu beynimde :)

Pide Bazlamalar harika idi..Hatta arttı :) Kıyamadım attırmaya aldım parçamı :) Tadı damağımda kaldı tüm yiyeceklerin diyebilirim..

Lahmacun ve Bazlama için diyecek söz yok..Bir dahaki sefere Meşhur kebap çeşitlerini ve içli köfte çeşitlerini deneyeceğim :)

Şimdi Zeytinyağlı Ve Salatalardan bahsetmek istiyorum..Yok Böyle birşey Tam Ev Lezzeti..Ve Hijyenik Taze Taze..Servis 2 Saatte bir mutlaka yeni yapımlarla değişiyor..

Gavurdağı Salatası bu kadarmı lezzetli olur..Bir Zeytinyağlı sarma,Biber dolması bu kadarmı güzel olur..Malzemeden kaçılmamış.Lezzetine lezzet katılmış.Üstelik yöresel lezzetlerde bulunuyor.Hayranı oldugum Kuru Patlıcan Dolması,Kuru biber Dolması harika idi..

Mantar'lar ise maydanoz ve soslanmış kıyılmadan diri diri inanılmaz lezzetli idi..Zeytinyağlı fasulyesi,Atom Fasulyesi,Haydarisi,Közlenmiş Patlıcan Salatası,Kızartma Çeşitleri..

Enfesti...

İnanırmısınız normalde bıraktığım soğuk meze tabağım bu sefer tamamen bitmişti :) Eşim bile çok beğendi..Üstelik bu açık büfe yiyeceklerin fiyatı inanılmaz derece ucuz söylemeyim burada izdiham olur :)))

Evet..Genelde Kısa zamanda kalktığım sofradan uzun uzun oturarak keyifli keyifli yemek yedik Çekirdek ailemle birlikte..Tadı hala damağımda..Fiyatıda çok uygun..

En yakın zamanda tekrar gideceğim..

Sizlerde eğer hani yolunuz Cevahir Avm'nin 5.Katına yolunuz düşerse Henüz Daha yeni açılmış, 1 ay'a yakın bir zaman olmuş,Yemeklerini kendi mutfağında yapan,güler yüzlü,hijyenik ve lezzetli yemekler sunan bu mekana uğrayın tadına bakın derim..

Heee Bide Dolmabahçe Kebab'ıda meşhurmuş :) Onunda tadına bakmadan geçmeyin..Bir dahaki sefere fazla et sevmeyen biri olarak ben bile bu tadı tadacağım :)
Şimdilik Sağlıcakla Kalın..Tüm lezzetler sizinle olsun..Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler...

Dolmabahçe Et Ve Kebap - Cevahir Alışveriş Merkezi - Şişli/ İstanbul
Dolmabahçe Et Ve Kebap Restaurant Web Sitesi

http://www.dolmabahce.com.tr/

11 yorum:

Pınar Günay dedi ki...

İyi kebap ve iyi et mekanları bilinmeli...ben çok et yemiyorum, yılın yarısını vejeteryan geçiren biriyim ama sürekli vejeteryan olamamamın en büyük nedenlerinden biri ne biliyor musun? Lahmacun ve kebap:)O kadar çok seviyorum ki... bahsettiğim mekanı da bir an evvel ziyaret etmeli...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pınarcım;

Aynen bende et yiyemiyen etin yağı konusunda hassas olan ve dışarıda pek tüketemeyen biriyim.Genellikle aldıklarım tabağımda kalır bir anda tiksinirim.

Ama mekanı beğendim tavsiye ederim.Belki seninle bir gün gideriz :)

Unknown dedi ki...

şekerim bu defa senden önce keşfettim mekanı sizinle buluştuğumuz brunch günü gitmiştik cevahire tesadüf oturduk.Dolmabahçe kebabına bayıldık doyurucu ve çok lezzetli bize de fındık lahmacun ve oğlum için patates kızartma ikram ettiler.Müşteri ilişkileri çok iyi garsonlar temiz ve kibar ve çok ilgililer.Sanırım müdürüydü masamıza gelen kebabı beğenip beğenmediğimizi sordu.Diğer çeşitleri de çok cezbetti beni en kısa zamanda gitmeyi planlıyoruz.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arenandfamily :

Ne güzel :) Evet Sahibi Cihangir Bey..

Çok İlgililer Kendileri..

Çocukları düşünerek hazırladıkları çok ince bir düşünce..

deniz dedi ki...

Ne Harika yerler tanıtıyorsun.Senden onay aldıysa tamamdır.İzmirden ilk gelişimde ziyaret edip tadına bakacağım yiyeceklerin..

Sultan'ın Sırrı dedi ki...

Güzel Bir yere ve mekana benziyor.Bende deneyeceğim.
Paylaşımınız ve öneriniz için teşekkürler.Nitekim her yer iyi bir yiyecek mekanı olmuyor..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Denizcim sen gel ben seni götürürüm :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Örgü;

Tereddüt etmeden gidebilirsin.Güleryüzlü,Lezzetli,hijyenik ve bol ikramlı bir yemek sizi bekliyor olucak :)

Nilgün Komar dedi ki...

harika bir mekan! bende geleceğim arenim benide götürünn :))
değişiğim hadi kalk gidelim..

Unknown dedi ki...

Maaşallah hızın yetişemez olduk Allah ziyade etsin hangisine bakayım suflenemi sütlacına mı şaştım kaldım
ne güzel gezmişsiniz sefanız olsun ben de şöyle aklım evde kalmadan gezmak istiyorum bir badan dedik ev ayakta az kaldı Allahın izni ile ben de gezeceğim canım çok öpüyorum

lezzettabağı dedi ki...

verdiğin bilgi için çok teşekkürler arkadaşım gerçekten kaliteli kebapçıların adresini bilmek güzel, güvenerek yemek yiyebileceğin mekanlar bence çok çok önemli... sende çok teferruatlı anlatmışsın,resimler harika görünüyor.. Gelince buraya gitmek farz oldu artık.. sevgiler.