22 Nisan 2010 Perşembe

BEN & JERRY'S 27 NİSAN 2010 BEDAVA DONDURMA GÜNÜ


Uzun zamandır paylaşmak istediğim bir haberi paylaşmak istiyorum sizlerle..Bu bilgi bana daha önce gelmişti fakat yakınlaştığı tarihte yayınlamak istedim ki unutmayın..Eğer Siz bu Lezzetli dondurmaların tadına bakmadıysanız işte size fırsat..

Ben & Jerry's Bedava Dondurma Günü hakkında..

İlk kurulduğumuz günden bu yana her sene heyecanla beklediğimiz ve coşkuyla kutladığımız, herkesin çok eğlendiği geleneksel bir günümüz var ki, o günü kısaca şöyle özetleyebiliriz: Tam bir festival alanına dönüşmüş bir sürü Ben&Jerry’s mağazası...

Bundan aldığımız keyfi ise o gün ücretsiz olarak dağıttığımız binlerce çeşit Ben&Jerry’s bile tarif edemez. Hangi günden mi bahsediyoruz? Elbette, Ben&Jerry’s’in geleneksel “Bedava Dondurma Günü”nden... Sakın bize daha önce bu günü kutlamadığınızı söylemeyin! Ama eğer öyleyse de, 27 Nisan’da herhangi bir mağazamıza geliyor ve bu eğlenceli mi eğlenceli, lezzet dolu günün tadını çıkarıyorsunuz.

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’deki Ben&Jerry’s mağazalarında da kutlanacak bu deli dolu etkinliğin 32.sinde hepinizi ama hepinizi görmek istiyoruz! İster bir kaba, ister bir külaha; ister Chunky Monkey, ister Cherry Garcia ya da dilediğiniz herhangi kocaman parçalı başka bir dondurmayı koydurun, o anın tadını çıkarabildiğiniz kadar çıkarın...

Barış, sevgi ve dondurmayla kalın...

İstanbul İçin;Ben & Jerry’s Bağdat Caddesi, City’s Nişantaşı, Cinebonus Kanyon ve Cinebonus Meydan’da tüm çeşitleriyle sizleri bekliyor.
27 Nisan 2010
Saat: 12:00 - 20:00 Arası

5 yorum:

mehtap kuzucu dedi ki...

duyurunuz için teşekkürlerBen & Jerry’s Bağdat Caddesindeki dondurma etkinliğine katılmak isterim ,ayrıca bloğunuz çok güzel ve özenli.sizi izlemekteyim sizide bloğumda görmekten mutlu olacağım sevgiler...

Pınar Günay dedi ki...

tüm blogcular orada olacak galiba tartışmasız:) çok cazip bi teklifmiş bu:)

nesrin galatalı dedi ki...

hımmmmm, nefis bir haber, haber verdiğiniz için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

harika bir duyuru. çok teşekkür ederim ben de...

not: ben de orada olacağım : )

Adsız dedi ki...

Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet. Now lets see if I can do something with it.