27 Nisan 2010 Salı

Zeytinyağı Ve Baharatlar

Merhabalar..

Biliyorum tariflerimden ve yazılarımdan biraz ayrı kaldım..Ama yoğunluklar hiç bitmiyor..
Geçtiğimiz hafta dolu dolu geçti..Kısmen bahsetmiştim..
Hafta Sonu İse Esenyurt-Bahçeşehir Taraflarında idim..
Güzel haberler aldım,bol bol uzun yol yaptım ee birazda yoruldum :)
Bana bir Tatil şart oldu ama önce işlerimi bitirmem lazım :)

Gelelim Zeytinyağı ile Kahvaltı Önerilerine..
Akdeniz ve Egeliler Genellikle en çok tüketir zeytinyağını..
Örneğin Giritlilere bakın ne kadar sağlıklılar ve yaşlanmıyolar :)
Kahvaltılarındanda eksik etmezler..Bandıra bandıra yerler :)
Bende Kahvaltı Önerisi İçin Sizlere Bir Tarif Hazırladım..Bu Sağlıklı ve Lezzetli Tarifi Umarım beğenirsiniz..

Malzemeler;

1 su bardağı Saf Ege Sızması
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı biberiye
1 çay kaşığı pulbiber
1 çay kaşığı tuz

Tüm malzemeler zeytinyağına ilave edilerek karıştırılır.Servise sunulur.Afiyet Olsun..

11 yorum:

ümmühan dedi ki...

Allah işlerinde kolaylıklar versin, zeytinyağını bu şekilde çok seviyorum ben de zeytini de kahvaltılarda bu şekilde sosluyorum nefis oluyor

kalpkurabiye dedi ki...

bizede foçadan ev yapımı geliyor nişanımın ailesinden tadı hiçbişeyde yok kesinlikle:))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok severim,olsada yesek,ama kilolarrrr.ellerine sağlık,sevgilerrrrr....

Pecados da mesa dedi ki...

Olá;
BRASIL E TURQUIA!
hummmmmmmm
www.pecadosdamesa.com.br

humeyra dedi ki...

Ben buna bir de nar ekşisi ekliyorum. Denemeyenler denesin. Harika bir lezzet

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm,güpgüzelimmm,arım balım:))) vallahi bende banar banar yerim yalarım yutarım:)))
ellerine sağlık canım benim
öpüyorummmmmm

Sevtap dedi ki...

Çok guzel gözüküyor canım bir de hataya özgü bir baharat var adınıda bılmıyorum bulamıyorumda oda harika oluyor ellerine sağlık

Nilgün Komar dedi ki...

annemineliiii; evet kiloları düşünmesekkkk harika bir lezzet bu kahvaltıda da süper gidiyorrrrrrr! of canım çekti off!!!

Aysultan... dedi ki...

Ben bayılıcam nerdeyse bu görüntüye:) benim de en sevdiğim şeydir baharatlı zeytinyağına ekmeğimi banmak ve bahçe domatesine bu sosdan gezdirip mideye indirmek,bir bardakta çay ohh ne güzel :D
yoğunluk hayatın ta kendisi sağlıklı olalım da yoğun olalım ellerine sağlık canım :)

MERHABA dedi ki...

çok sevdiğim fakat uzun zamandır yapmadığım bir tad özellikle çayın yanında harika oluyor ellerinize sağlık.Sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kolaylıklar dilerim bu koşuşturman arasında.
Zeytinyağlı bu karışıma bayılırım.KAhvaltıda kaç ekmek yediğimi hatırlıyamam bile. Biri bana dur demezse işim zordur. Hakikatten çok lezzetli oluyor.
Sevgiyle kal.