4 Mayıs 2010 Salı

Dolmabahçe Et Ve Kebap '' Tadım Sofrası '' Etkinliğimiz Gerçekleşti

Paylaş

Merhaba Arkadaşlar..
Güzel Bir Hafta Sonu Ve Hafta başı geçirdim..
Dün Derya Baykal İle Birlikte Evimizde Gün Yaptık..
Jacobs Kahvelerimizle Birlikte.. Bunun detayları daha sonra gelecek..
Ama öncesinde Geçtiğimiz Pazar Günü Blogger Arkadaşlarımla Birlikte Cevahir Avm'de Dolmabahçe Et & Kebap Restaurant'ra İdik..Cihangir Bey'in Daveti Sonucu Yaptığımız Organizasyon inanılmaz keyifli ve lezzetli geçti..
O ev yemekleri tadında,yöresel mutfağı ve kendilerine özel specialleri olan mutfağıyla bizlere tam bir çilingir sofrası kurdular.. Cihangir Bey'e Mehmet Bey'e Burçin Bey'e Ve Tüm Bizim için koşturan Dolmabahçe Çalışanlarına Teşekkür Ederiz.Bizleri çok güzel ağırladılar.Fotograflardaki yiyeceklerle sınırlı değildi.Bazılarını anında tükendiği için fotograflayamadım :) Belki diğer arkadaşlarımda vardır fotografları..
Soframızda Yok Yoktu..
Dolmabahçe Kebabından,Mantarlı Piliç Etli Dolmabahçe Kebabına,Kanat Izgara,Köfte,Adana Urfa Kebap,Beyti Kebap,Lahmacun,içli köfte,Kuru Patlıcan ve Biber Dolma,Zeytinyaplı Dolmalar Tüm Zeytinyağlılar ve Salatalar,Künefe,Sütlaç,Krem Karamel herşey müthişti..
Birde Dolmabahçe Et &Kebap'ın özelliklerinden biri örneğin zeytinyağları özel dövme zeytinyağı Akçay'dan Geliyor..Etleri Gönen'den Özel Seçilen hayvanların etinden geliyor..Künefede Kullandıkları peynir özel köyden geliyor..Çoğu şey yöresel..Fiyatlar uygun..
Arkadaşlarım inanılmaz beğendi tüm lezzetleri..İnanılmaz başarılı buldular..Bir kez daha anladım ki damak zevkim hakikaten çok iyi imiş.İyikide böyle bir mekanı keşfetmişim..
Dolmabahçe kebab o kadar beğenilmeye başlanmışki artık Anadolu yakasındada şube arayışına girmişler..Yani yemeklerimizi seçerken o kadar talep vardıki restaurant açık büfesinde buda iyi olduklarını ve yeni açılmış bir kuruluş olarak başarılı olduklarını gösterir..
Buradan Tüm Çalışanlara ve Cihangir Bey'e Katkılarından Dolayı ve Güleryüzleri ile bizleri hiç yorulmadan,üşenmeden ağırladıkları için Teşekkür Ederiz..
Ve Tüm Katılımcı Blogger arkadaşlarıma..
İnşallah Yeni Mekanlarındada Görüşmek Üzere..





http://www.dolmabahce.com.tr/



Facebook'ta Paylaş

19 yorum:

pelince dedi ki...

Fotoğrafların tamamına bakamadım ama,harika bir gün olmuş ... afiyetler olsun..hepinizi görmek ayrıca çok güzel..

Sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum öncelikle bu güzel günde beni de aranıza aldığınız için çok çok teşekkür ederim tatlım gerçekten mükemmel tatlardı,damağımda lezzeti duruyor
en kısa sürede ailem ile birlikte tekrar dolmabahçe et ve kebap'a gitmeyi düşünüyorum:))anlatılmaz tadılır değilmi:)çok öptüm canım..

ümmühan dedi ki...

Çok güzel bir gün olmuş belli herkesin yüzünde bir gülümseme :)
Dolmabahçenin yemekleri de pek bi güzel görünüyor

MAVİ TUTKU dedi ki...

Gün harikaydı, lezzetler muhteşemdi gerçekten. Bu organizasyon için çok teşekkür ederim sizlere.

Kendine daha doğrusu midesine bayram yaşatmak isteyen herkese burayı tavisye edeceğim.

Unknown dedi ki...

canım haberim olsaydı ben de gelmek isterdim pazar günü programım yoktu neyse bir daha ki sefer inşallah daha önce gitmiştim harika bir restaurant

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım bir dahaki sefere biz senle gideriz aklımdasın merak etme öptüm

Zehra Gürgen dedi ki...

AA ben Derya baykalla olan kısmını merak ediyorum..

hadi hadi yazzz!!

İğne İle İplik dedi ki...

O zaman hemen aklımıza yazıyoruz bu mekanı. Blogger arkadaşlarımızın tavsiyesi çok önemli bizim için, eminim bende oraya gittiğimde pişman olmicam:)
Teşekkür ettim kocaman:)

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim bu güzel günde birlikte olduğumuz için çok mutluydum.. alerik durumlardan biraz enerjim düşüktü ama genede harika bir gün geçirdim.. lezzeti bol ve şen :)) tekrarını nasip eylesin yaradan..

Aysultan... dedi ki...

AFİYET OLSUN CANIM,NE GÜZEL VAKİT GEÇİRMİŞSİNİZ:)))

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir gün olmuşa benziyor:) Herkese afiyet olsun:) Sevgiler...

bademcicegi.com dedi ki...

merhabaralarr canımm:) cok güzel gectigi resimlerden belli oluyorr. harikaaa afiyet olsunn:)) öpüyorum canımm

Ordanburdanhayattan dedi ki...

o anında tükenenlerde sanırım zeynep ve benim çok etkim oldu. hiç ummadığım kadar lezizdi herşey. hem ekip çok güleryüzlü idi, hem de çeşitler bol ve çok lezzetli idi. Anadolu yakasında açılmasını dört gözle bekliyoruz. çok teşekkürler böyle bir organizasyon için tekrar.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hani diyorum çağıran olsaydıı:)

gulsev dedi ki...

Bir dahaki sefere benden gelmek istiyorum..... Epey keyifli geçmiş belli..
Derya Baykal'la ne oldu Zehra gibi bende meraklandım doğrusu...
sevgiler.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

arenfamily inşallah yeniden olucak o zaman ilk aklımda olan kişilerdensin.Cihangir bey sağolsun kendiler çok cömertler :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

deafmute;

bir dahakine sanada haber veririm :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

papatya prenses ortaköye çağırdık gelmedin :) bunadagelmessin diye düşündük :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Allah içinize sindirsin.