12 Mayıs 2010 Çarşamba

Selvi Boylum Al Yazmalım Galası Yapıldı..Film 32 Yıl Aradan Sonra Revize Edilmiş Hali İle Yeniden Gösterimde..!

Groupama ve Uluslararası İstanbul Film Festivali işbirliği ile hayata geçirilen “Türk Klasikleri Yeniden” projesi kapsamında restore edilen “Selvi Boylum Al Yazmalım” 32 yıl aradan sonra yeniden izleyicilerle buluştu.

Önceki Gece Cevahir Avm'de Yapılan Galada Sevgili Celebi74 Nilgün Ve Arkadaşlarımız ile Güzel Bir Gece Geçirdik..
Filmi İzlerken Bol Bol Ağladık,Sağolsun Nilgün ile Peçeteleri Paylaştık..
14 Mayıs'da Kadir İnanır ve Türkan Şoray'ın Başrollerini Paylaştığı Selvi Boylum Al Yazmalım Yenilenmiş Revize Edilmiş Hali İle Gösterimde..
Ne Tuhaf bir şey ki ben doğmamışken çekilmiş ve sinemada gösterilmiş filmi aynı keyif ve heyecanla bende beyazperdede film oyuncuları ile beraber izledim..
Mutlaka Gidin İzleyin Derim..Selvi Boylum Al Yazmalım Keyfini Beyazperde ile Yaşama Keyfine Nail Olun..

Filmin Ardından Hazır Cevahir Avm'de olunca ve karnımız acıkınca Yine Lezzetli Mekanımız Dolmabahçe Et Ve Kebapta bulduk kendimizi..

Cihangir Bey,Burçin Bey,Mehmet Bey ve Arkadaşlarımızın Hoş Sohbeti Eşliğinde Lahmacunlarımızı yedik :) Cam Şişede Ayranlarımızı İçtik..Bu arada Alışveriş Merkezi Kapanış Saati olduğu için Mutfaklarını dolaşma fırsatıda bulduk..Tertemiz..İç Mekanlarda Galoş Ve Bonelerle çalışıyorlar..Kullandıkları halis zeytinyağları ile tanıştık..Hee birde o Lahmacunların içindeki kıkırdaklardan yıllardır lahmacun yiyemiyordum artık bu sorunum yok :) Çünkü kıkırdağı,yağı her türlü rahatsız edici şeyi ayıracak birde makinaları mevcut :) Bu nedenle etleri bu nedenli Yağsız ve Temiz..Hee birde kendi etlerini kendileri seçiyolar buda ayrıca unutulmalı..
Derken bir güzel gününde sonuna geldik :)) Fotografta Mekan Sahibi Cihangir Bey Ve Menejerimiz Muhammet Bey'i Lahmacunları yerken görüyorsunuz..Kendisi ilk defa mekanı keşfetti..Mekandan ayrılınca Lahmacun'un ne kadar harika oldugunu uzun zamandır benim gibi hiçbiryerde lahmacun yiyemediğinden bahsetti..Bir kez daha anladım ki doğru tercihi yapmışız ve lezzetin farkına varmışız..Üstelik bu kalitede lezzetlerin fiyatlarıda inanılmaz uygun..

Vee.. Mutlu Son :)
Cihangir;Mehmet ve Burçin Bey'e Her Seferinde Hoş Sohbet bizi karşıladığı için ve Tüm Dolmabahçe Çalışanlarına,Nilgün Canım Arkadaşım Vakitlerinin çoğunu bana ayırdığı için ve Menejerimiz Kuzeyden Gelen Adam Muhammet Bey'e Teşekkürlerimi Bildiririm :)
Hee Bu arada Mutlaka Dolmabahçe Et Ve Kebab'a Uğramadan Geçmeyin .. Cebinizi Yakmadan Gönül Rahatlığıyla yiyebileceğiniz Lezzeler Cevahir Avm 5.Kat'da Sizleri Bekliyor Olacak..Benden Söylemesi :))
İyi Günler ...

6 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Oooo Kadir İnanır karizmasıyla yakıyo hala.Türkan Sultan da hala çok güzel.Ne güzel bir gece olmuş.Ben de ilk fırsatta izleyip ağlamak istiyorum :) Dolmabahçe'ye de gitmek istiyorum :)Sevgiler canımm

Unknown dedi ki...

en sevdigim klasiklerdendir.

İnci Yemek dedi ki...

meloşum gene muhteşem bir gece olmuş:))emeğine sağlık canım.
ben de avrupa yakasında olsaydım bir ayağım Dolmabahçe et ve kebapta olurdu lezzetini hala unutamadık:)özellikle ailem ile birlikte gideceğim.Ama sen genede selamlarımı cihangir beye ulaştır lütfen:)çok öpüyorum canım..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

çok heyecan verici olsa gerek böyle bir geceye katılmak. Çok şanslısınız. gerçekten. kadir abimiz hala çok yakışıklı türkan sultan da keza hala çok güzel.

Sizler de çok şirinsiniz. kıskanıyorum ya ne güzel organizasyonlara katılıyorsunuz inanın size imreniyorum.

:):):)

Sevgilerrrrrrr:)

Unknown dedi ki...

Mehtap hanım merhabalar...
Hep böyle güzel yazılar yazıyosunuz okurken yanaklarımız kızarıyo tüm iyi niyetleriniz için teşekkür ederim. Bu arada lahmacunumuzu fark edenlerin sayısı yavaş yavaş artıyor ama bu durum AVM deki bazı komşularımızı rahatsız etti AVM yönetimi lahmacunla ilgili görsellerimi kaldırmamı istiyo ...Sokakta bi dükkan açmak farz oldu ;)
Çektiğiniz bu güzel resimleri istesem çokmu şansımı zorlamış olurum hani sitemize falan ekleriz

Herşey için teşekkür ederiz
Dolmabahçe Et Kebap adına;
Cihangir KARTAL

Unknown dedi ki...

Meloş aştın vallahi ne güzel bir gece geçirmişsiniz afiyet şeker olsun lahmacunlar da ohh valla