27 Mayıs 2010 Perşembe

Jacobs Monarch ile Sohbet Şahane & Deryal Baykal İle Bir Gün


Merhabalar;

Biliyorum biraz gecikmiş bir post oldu..Gelen yorumlar ve mailler günü anlatmamı istiyordu ama maalesef ancak fırsat bulabildim..Zehracım özellikle senin için mümkün mertebe artık yayına alayım dedim :))

Geçtiğimiz günlerde Jacobs Şahane Sohbet Şahane Sloganı altında evimizde bir Sohbet ve İkram Günü Gerçekleştirdik..

Yukarıdaki menüye bakmayın bi o kadar daha menü dolapta bizi bekliyordu Yok Yoktu günümüzde :)) Ama o yoğunluktan ancak bu kadar fotograflayabildim :) Örneğin Çikolatalı Fransız Kekim Sonradan gelmeyi bekliyordu :) Tiramisu v.s

Sevgili Derya Baykal Ve Programında Hobi Sanatları ile ilgili güzel şeyler yapan Sibel Hanım ile birlikte konuk oldular bize :) Gelirkende bol bol jacobs Kahveler getirdiler bize..Güzel bir Kavanoz önlüğüyle birlikte..Derya hanım ve sibel Hanım'ın kendi elleriyle yaptığı..

Derya hanım ayrıca komşumuzmuş yeni haberim oldu :) Evinden bizim evi görüyormuş buda çok güzel bir tesadüf oldu :)

Öyle sıcak ve bizden biri gibi ki onunla olmak çok keyifli idi.Yani nasıl anlatayım belkide çekimlerin bu kadar rahat geçmesi onun toparlayıcı ve gülümseyen yüzü sayesinde oldu..Tabii dediğim gibi Berna Hanım,Derya Hanım,Mert Bey,Şehnaz Hanım Ve Tüm Arka ekibide unutmamak lazım..Hepsi çok iyi ve düşünceli idiler :) Onlara buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum..

Sohbetimiz ve ikramlarımız eşliğinde Jacobs Kahvelerimizi yudumladık..Bol bol kahkaha atıp eğlendik :)
Bu güzel anı ölümsüzleştirmek için Kayda alındık :) Sohbet gerçekten çok keyifli idi :) Derya hanım biz bayanlara olan desteğinden bahsetti :) İnşallah yeni sürprizlerimizde olabilir :)

İkindi vakti başlayıp 22:00 saatlerinde herşey bitmiş idi :) Bu güzel günde birde konuklarım vardı Sevgili Özlem ve Gönül..
Ve Kamera Arkasında yer alan güler yüzlerini bizden eksik etmeyen yaklaşık 20 kişiye çook çok Teşekkür Ediyorum..

Şimdi Soracaksınız Çekimler ne zaman yayınlanacak..Tahminen bu Pazartesi 90 saniye olarak yayınlanabilir.Ama sohbetin devamı ve uzun şekli Jacobs'un kendi sitesinde ilerleyen zamanlarda yayınlanacak..Yayınlandığı zaman size hemen haber ederim :) Merak Etmeyin :)


Ayrıca Gönül Kıymalı Buzluk Böreği ve Özlemcimde Nutellalı Kurabiye ile Bu Güzel Lezzetleri Gün Toplantımıza yapıp getirdikleri ve katıldıkları için Teşekkür Ederim..

Şimdilik Benden Bu Kadar hoşçakalın :)

14 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ne güzel ne haz alınası bır tablo..
Güzel bir gün geçirmiş olmana / olmanıza sevındım..

Masa dakıler ise lezzet pınarı hepsi..
Yapanların elleri dert görmesin..

Sevgiler..

deniz dedi ki...

İki güler yüzlü bayan bir karede ne güzel yüzünüzden ne kadar güzel bir gün olduğu belli ört gözle yayını bekliyorum canım....

YeMeK vAkTi dedi ki...

sanırım ben ekrandan göremem ama siteden seyrederim artık...masadakler muhteşem görünüyorlar

MAVİ TUTKU dedi ki...

sohbet ve ortamın güzelliği her haliyle öyle belliki.:) Ne güzel.
Selamlar..

gulsev dedi ki...

Ne heyecanlı olmuştur gün senin için :) tahmin edebiliyorum.
Yayını merak ettim şimdiden doğrusu..
sevgilerr

Pınar Günay dedi ki...

çok güzel, tebrik ederim canımcım. ciciler de pek güzel, jacobs kahveler de, sizler de:)

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Başak, çok hoş bir gün geçirmişinizgerçekten.. Zaten Derya Baykal gerçekten gösterişten uzak yapmacıksız ve her şeyiyle hanımlara hizmet etmekten büyük mutluluk duyan bir kişiliğe sahip. Güler yüzü ile hep pozitif enerji dağıtıyor. Bu arada bloğuma bakarsan sizin etlinlikte denediğiniz safranlı dil balığı tarifini göreceksin...Uyguladığımda yazacağıma söz vermiştim.. Sevgiler canım..

Gönül dedi ki...

evet çok keyifli bir çekimdi bende çok eğlendim...davet ettiğin için bende teşekkür ederim...öpüyorum..sevgilerimle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

hemen bakayım şükrancım :)

Aysultan... dedi ki...

Sefan olsun canım :)
senin adına sevindim,mamamlar harika ellerine sağlık.

Roxelanne dedi ki...

blogumda ödülünüz var:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirdiğiniz herkesin gözlerindeki neşeden belli:) Derya Baykal'ı bende çok beğenirim. Komplekssiz mütevazi ve neşeli bir insan:) Ayrıca bu organizasyon içinde tebrik ederim masadaki herşey de çok güzel duruyor:) Ellerine sağlık:)

mutfakcini dedi ki...

Ben gelemdim çatlattın şimdi beni :)Çok güzel görüntüler.Ben tvde izleyemedim.Sen ekleyince izlerim.Öptüm canım.

camay dedi ki...

Canim cok tatli samimi cikmissin,konuklarinida cok rahat ettirdigin ictenlikle agirladigin onlarin yuzlerinden okunuyor zaten,sevgiler..