26 Mayıs 2010 Çarşamba

Suat Güzey İle Röportaj - YEMEK YEMEYİ SEVERİM YAPMAYI DEĞİL..!


DAHA ELİT BİR SEMTTE OTURMAK İSTİYORUM,TEMİZLİK YAPAN BİR KADININ PORTAKAL KASASINI 5.KATTAN ATMAYACAĞI..

Bu sözler Suat Güzey'e Ait..Geçtiğimiz hafta bizi evinde konuk edip,ağırladığı,Oyuncu ve Sunucu Sevgili Suat Güzey'in Evindeydik.. Kendisiyle keyifli ve eğlenceli bir röportaj gerçekleştirdik.Çok sıcak ve samimi içten biri.. Şimdi Sohbetimizin detaylarına geçelim..

EVLİLİKTEN KAÇABİLDİĞİM KADAR KAÇTIM..

Degisiktatlar.com : Merhaba Suat Bey.. Öncelikle sizi biraz tanıyabilirmiyiz?


Suat Güzey : Tabii..1965 yılında Ankara'da dogdum.
Lise den sonra 1992 de Ankara'nın ilk özel radyosu Gün Fm açılana dek hayatımı pazarlama yaparak kazandım.
Mikrofonla tanıştıgımda bir firmanın satış müdürüydüm.
O büyü beni benden aldı.Haber sunmaya başladım amadaha sonra bana çok sınırlı geldi.
Sonuçta kendinden birşey katamadığınız bir iş..
Saha sonra 07.00 - 12.00 arası sabah programı hazırlamaya ve sunmaya başladım.
Buna zamanla bir de gece programı eklendi.
1997 de Genç Tv yeni açılmıştı ve gelen bir teklifle Mambo isimli programı yapmaya başladım.Böyle Devam Etti..


Degisiktatlar.com : Peki Başka Bir Konuya Geçelim,Sporla ilgilenir misiniz?


Suat Güzey : 1.5 senedir düzenli olarak bir spor merkezine gidiyorum.


Degisiktatlar.com : Oturduğunuz yer İstanbulun En işlek yerlerinden biri,Semtinizden memnun musunuz?


Suat Güzey : Lokasyon olarak merkezi bir yerde bulunduğum için çok memnunum ama insanlarından memnun değilim.


Değişiktatlar.com : Peki hangi semtte oturmak isterdiniz?


Suat Güzey : Ortaköy’de bir vadide oturmak istiyorum.


Degisiktatlar.com : İnsanlardan uzakta mı yoksa daha sosyal bir bölümünde mi oturmak istiyorsunuz?

Suat Güzey : Benim için izole olmak önemli. Yaşadığım yerdeki problemlerden biri bütün korna seslerini, trafik ve duyarsız insanların karmaşasını duyabildiğim bir yer. Daha sessiz ve daha elit bir yerde oturmak istiyorum. Bir sorun olduğunda daha medeni insanlarla muhatap olmak istiyorum. Zaten daha medeni bir yerde yaşadığın zaman, yaşadığın sorunlar da daha medeni sorunlar oluyor. Mesela temizlik yapan bir kadın portakal kasasını 5. kattan aşağıya atmıyor.


Degisiktatlar.com : Portakal Kasası aşağı atmak? Sanırım böyle bişey yaşadınız ?


Suat Güzey : Hiç girmesek o konuya..


Degisiktatlar.com : Merak ettim doğrusu,eminim benim gibi merak edenler vardır anlatmak istermisiniz?


Suat Güzey : Yaşadıgım mahallenin insanlarıyla ilgili hoş olmayan bir anı sadece..


Degisiktatlar.com : Kötü ve Komik bir anı belli ki..


Suat Güzey : Trajikomik


Değişiktatlar.com : 45 yaşındasınız ve bu yaşa kadar evlenmediniz. Bunun nedeni nedir?


Suat Güzey : Çünkü evliliğe çok idealist bakıyorum ve çok fazla şey bekliyorum. Ben insanların evliliği doğru uygulamadığını düşünüyorum. Evliliğin gerçek anlamda ne olduğunun bilincine varmadan evlendiklerini düşünüyorum. Sadece evlenmiş olmak için evlenip mutsuz hayatlar kurmak yerine, idealindeki evliliği yapıp mutlu olmayı ya da bu zamanın gelmesini beklemeyi tercih ediyorum.


Degisiktatlar.com : Evlilik için zamanının gelmesini bekliyorum diyorsunuz.. Zaman yaklaştımı? Varmı bir aday ?


Suat Güzey : İki gün sonra ya da iki yıl sonra bilemeyiz ki..


Degisiktatlar.com : Hani derler ya erkekler evlilikten kaçar sizce doğrumu?


Suat Güzey : Kaçabildigim kadar kaçtım..

Degisiktatlar.com : Çocuk özlemi Varmı Peki?


Suat Güzey : Pek sayılmaz.


Degisiktatlar.com : Anlaşılan hayatı bağımsızca yaşamayı seviyoruz..


Suat Güzey : Hayat yaşanmaya ve sevilmeye o kadar deger ki..


Degisiktatlar.com : Yalnız Yaşıyorsunuz Zor Olmuyormu ? Ev İşleri , Yemek V.S ?

Suat Güzey : Alışkınım ve seviyorum yemek dışında..
Yemegide dışarıda hallediyoruım.


Degisiktatlar.com : Yemek Demişken Mutfakla Aranız Nasıl?

Suat Güzey : Yok..Yemeyi severim yapmayı degil :)) (Gülüşmeler)


Degisiktatlar.com : En çok hangi yemeği seversiniz? Sağlıklı Beslenme hakkında neler düşünüyorsunuz?


Suat Güzey : Karnıyarık , Biber Dolması , Patates oturtması çok severim.
Sağlığıma çok özen gösterdigim söylenemez.

Degisiktatlar.com : Bayağı sağlıklı besleniyormuşsunuz anladık :)  ( Gülüşmeler )
Daha önceden başka hangi mesleklerle meşgul oldunuz?


Suat Güzey : Bir şirkette satış müdürlüğü yaptım.

Degisiktatlar.com : Kamera oyunculuğunu mu, tiyatro oyunculuğunu mu tercih edersiniz?

Suat Güzey : Bir kere tiyatro deneyimim oldu. Tiyatroda yaşanan hazzın ve değerin daha büyük olduğunu biliyorum ama televizyonu tercih ederim.


Degisiktatlar.com : Neden televizyon?


Suat Güzey : Televizyon dünyası daha eğlenceli bir şey. Daha renkli ve mozaik olarak daha zengin kendini daha fazla ortaya koyan bir iş. Dizi benim ikinci tercihim, ben program yapmayı daha çok seven biriyim.


Degisiktatlar.com : En son Dolu Dizgin Yıllarda Uzun Bir Süre İzledik Sizi? Yeni Bir Dizi yada Sinema Filmi Projeniz Varmı?


Suat Güzey : Tv programı istiyorum,ve bunun için görüşmelerim sürüyor.
Tabii ki diziye hayır demem ama,öncelikli istegim program sunmak..


Degisiktatlar.com : Desenize yeni sezonda sizi bol bol görücez


Suat Güzey : Diyorum :))


Degisiktatlar.com : Yapmak istediğiniz başka bir meslek var mı?

Suat Güzey : Bir Cafe açmak istiyorum. İnsanların sıcak ve rahat ettiği, kendilerini iyi hissettikleri çok şeker bir cafe açmak istiyorum.


Degisiktatlar.com : Cafe açmak istiyorum diyorsunuz ama yemekle aranız yok.Bu nasıl olucak? Biraz Deneyim Gerekmez mi ?


Suat Güzey : Ehh mutfaga ben girmeyecegim :) (Gülüşmeler)
Ama iyi bir işletmeci olmak için,öncelikle iyi bir müşteri olmak gerektigini düşünüyorum.
Bunu gözlemleyecek ve iyi bir işletmeden beklentilerin neler olacagını belirlemek için yetecek kadar iyi bir müşteriyim.


Degisiktatlar.com : Sinemaya karşı olan ilginiz nasıldır?

Suat Güzey : İyi bir seyirci olmaya çalışıyorum. Bol bol film izliyorum.


Degisiktatlar.com : Sevdiğiniz ve örnek aldığınız oyuncu var mı?

Suat Güzey : Yok ama her oyuncuyu izlerken bir şeyler öğrenmeye çalışırım.


Degisiktatlar.com : Sizi en çok etkileyen Sinema filmi hangisi dersek ?

Suat Güzey : Babam ve Oğlum


Degisiktatlar : Bugünkü Türk sineması ve geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Suat Güzey : Ticaret yapacaksan iki tane alternatifin vardır. Ya para kazanmak için, ya da tatmin olmak için yaparsın. Para kazanmak için hedef kitlene göre film yapmalısın. Eğer kendini tatmin etmek için yapıyorsan para kazanmak gibi bir derdin yoktur hoşuna giden filmi yaparsın. Bir ülkenin eğitim ve kültür seviyesini ne kadar yüksek tutarsan, o ülkeye sunacağın film de o kadar kaliteli olur. Eğer Türkiye’de eğitim alanında bir reform yaşanmazsa sinemamız için parlak bir gelecek göremiyorum.


Degisiktatlar.com : Oyuncu olmak isteyenlere önerileriniz nelerdir?


Suat Güzey : Neden oyuncu olmak istediğini iyice düşünsün. Bu mesleğe aşık mı, içinde o ateşi hissediyor mu önce ona baksın. Eğer yoksa hiç bulaşmasın. Mümkünse eğitsinler kendilerini. Oyunculuk dersleri alsınlar bu işe öyle başlasınlar.


Degisiktatlar.com : Son olarak Bizlere söylemek istediğiniz bir şey varmı?


Suat Güzey : Sizleri seviyorum ve genç kuşaga çok inanıyorum.


Degisiktatlar.com : Sizde maşallah genç sayılırsınız yaşınızı hiç göstermiyorsunuz.


Suat Güzey : Şşşt aramızda kalsın olur mu sır olarak ( Gülüşmeler)

Degisiktatlar.com : Bu güzel Röportaj Ve Sohbet için, bu keyifli vakti bize ayırdığınız için Teşekkür Ederim.İyi Akşamlar..


Suat Güzey : Rica ederim. İyi akşamlar :)

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

değişiğim; eline diline ve kalemine sağlık.. :)) röportajı dikkatle okudumm.. rahat bir söyleşi olmuş.. sanırım bu Suat bey'in başarılı kişiliğinin bir yansıması..

tebrik ederim.. devamını dilerim..

muck..

Zehra Gürgen dedi ki...

Tebrikler canım. Sanırım bundan sonra röpotajlarda olacak sitende.

sevgiler