22 Mayıs 2010 Cumartesi

1 Kahvaltı ,1 Akşam Sofrası


Yaklaşık 1 aydır bekleyen bir post..

Geçtiğimiz ay Eltimlere gitmiştik.Ne tuhaf bir kelime elti :) Arkadaşım diyeyim :)Evlendiğinden beri İlk Defa gidebildik malum biraz uzak yol..Alalacele bir sofra hazırladık kendisi bebek bekliyor :) Fazla detaya girmeden birşeyler hazırladık :) Güzel bir akşam yemeği yedik hepberaber..
Ertesi Gün Birde Kahvaltı Hazırladık.Sanırım Herkes O Kadar Açtıki Kahvaltı Sofrasını Görüntüleyemedim,Fırsatta Olmadı :=)

Yukarıdaki fotografta o günden kalan eser :)


Yukarıdaki Sofrada Annemlere uğradığımda hazırlanmış henüz sıcak menüleri fırından ve ocaktan inmemiş iken çekilmiş bir klasik kahvaltı sofrası :)

Bu Fotograflarla Haftayı Bitiriyorum :)

Herkese İyi Hafta Sonları :)

EDİT : Not: Yemek Takımını Soranlar için Markası Kütahya Porselen :) Yorumlarda Detay Vardır.

8 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sofraların bereketli yuvan huzurlu olsun her daım dileklerimle; iyi hafta sonları..
Sevgilerle..

Selma Tasarım dedi ki...

yemek takımı çok hoş, nereden?

umutluhayat dedi ki...

çok güzel sıcacık aile sofraları,yenilerinde gzelliklerle buluşmanız dileğiyle sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Selma Tasarım;

Yemek Takımı Kütahya Porselenden..

İlk Evlerine ziyaret ettiğim için böyle bir hediye uygun gördüm.Beğenmenize sevindim bende çok beğendim alırken kalmamıştı bile sonuncuyu aldım :) İçerisinde yaldızlar var fotografta belli olmuyor alelacele çektiğim için.

Sultan'ın Sırrı dedi ki...

Hımm Sofralar Şahane. Yemek Takımı ise mükemmel hayran kaldım.
Senin gibi eltim olsun daha ne isterim :) Bana değil yemek takıbı kuru bisküvit bile getirmemişti güle güle kullansınlar
iyi hafta sonları

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Örgü Modası;
Öyle Düşünme Belki Bi Nedeni Vardır :) Sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim afiyetler olsun!!

elticiğin pardon arkadaşı güle güle kullansın !!!

sevgiler selamlar..

demek yeni bir miniş gelicek aileye hadi bakalım allah tamamına erdirsin diyelim..

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık canım afiyet şeker olsun