27 Mayıs 2010 Perşembe

Dolmabahçe Et Ve Kebap'ın Mutfağına Girdim..

DAHA ÖNCEDENDE BAHSETMİŞTİM.PAZARTESİ GÜNÜ CEVAHİR AVM'DE ARKADAŞLARIMLA KAHVE DÜNYASINDA BULUŞTUM.KAHVE DÜNYASINDAN ÇIKIŞTA HER ZAMANKİ GİBİ DOLMABAHÇE ET VE KEBAP'A UĞRADIM.
HABERSİZ GİTTİĞİM İÇİN CİHANGİR BEY YOKTU,DAHA SONRA GELDİLER..
YEMEĞİMİZİ YEDİK,İÇTİK DERKEN CİHANGİR BEY'E BU KADAR SİZİ BEĞENİYORUZ AMA BİRDE MUTFAĞINIZI GÖRMEK İSTERİM DEDİM.
İTİRAF ETMEM GEREKİRSE HABERSİZ GİTTİĞİM İÇİN KABUL ETMEYECEĞİNİ,MÜSAHİT OLMADIKLARINI SÖYLEYECEĞİNİ DÜŞÜNDÜM.Kİ HER ZAMAN TEMİZLİĞİYLE ÖVÜNEN BİRİ OLMASINA KARŞIN YİNEDE HAZIRLIKSIZ YAKALANMIŞLARDI :) DİYE DÜŞÜNDÜM..

CİHANGİR BEY AKSİNE TABİİ NE ZAMAN İSTERSENİZ BİZ HEP MÜSAHİTİZ DEDİ.HEMEN KALKTIK 2 DK SONRA İMALATHANE MUTFAKLARINDAYDIK.

GİTTİĞİMİZDE ÇALIŞANLAR ZEYTİNYAĞLI DOLMALAR YAPIYORLARDI :) SAÇLARINDA VE KOLLARINDA BONELER..HERYER PIRIL PIRILDI :) BİR EVİN MUTFAĞINDAN BİLE BELKİ DAHA TEMİZDİ..
ŞAŞIRDIM DOĞRUSU BU KADAR TEMİZİNİ BEKLEMİYORDUM.YEMEK YAPILMIŞ VE HAZIRLARKEN BU KADAR TOPLU VE TEMİZ MUTFAK BENİ HAKİKATEN ŞAŞIRTTI..
SEBZELERİNİ SAKLADIKLARI SOĞUK HAVA DOLAPLARINA BAKTIM.ET PEYNİR V.S DOLAPLARINA BAKTIM PIRIL PIRIL TERTEMİZDİ.

KURU EŞYA DEPOSUNDA BAKLİYATLAR ÇELİK KASA İÇERİSİNDEYDİ.MUTFAKTA BAHARATLAR YİNE ÇELİK KASALAR İÇİERİSİNDEYDİ.KULLANDIKLARI YAĞ,SALÇA V.S HERŞEY ÇOK KALİTELİ VE BİLİNEN MARKALARDI.
BOL BOL TEMİZLİK MADDELERİ VARDI.KISACASI TERTEMİZDİ GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YEMEK YİYEBİLİRSİNİZ..
EN ÖNEMLİSİ KAPLAR KACAKLAR ALET ERDAVATLAR KEPÇELER SÜZGEÇLER TENCERELER TERTEMİZDİ KALAYLANMIŞ GİBİ..HAMUR YOĞURMA ALETİ,SOĞAN DOĞRAMA ALETLERİ TERTEMİZDİ.
BU HİJYENİK BAŞARILARINDAN DOLAYI DOLMABAHÇE ET VE KEBAP RESTAURANTI TEBRİK EDİYORUM..TABİİ CİHANGİR BEY'İN YILLARCA BÜYÜK FİRMALARDA HİZMET SEKTÖRÜNDE ÇALIŞMASI,BU İŞE GÖNÜL VERMESİ VE BUNUN EĞİTİMİNİ ALMASIDA BU İŞİ BU KADAR PROFESYONEL YAPMASININ GÖSTERGESİDİR.
VELHASIL ARKADAŞLAR DOLMABAHÇE ET VE KEBAPTA CEVAHİR AVM'NİN 5.KATINDA GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YEMEKLERİNİZİ YİYEBİLİRSİNİZ..DETAYLI FOTOGRAFLAR AŞAĞIDADIR..
ZEYTİNYAĞLI DOLMA İÇ HARCINA BAKIN..MALZEMELERİ FISTIKLARI BOL BOL HİÇ BİR MASRAFTAN KAÇINILMAMIŞ..

SİNEK KOVUCU BİLE DÜŞÜNÜLMÜŞ

İMALATHANE ŞARTLARI KOYULMUŞ,BUZDOLAPLARI TERTEMİZ PIRIL PIRIL..

9 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Meloş gerçekten çok teizmiş mutfakları. Çok düzenli ve tertipli çalıştıkları belli.

İst. olmadığımdan anck olurya birgün gelirsem ve ve dostlarla gidersem Cevahir'e mutlaka yemeğimi burada yerim.

sevgiler canım

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Selam, açıkcası bu kadar sirkülasyonun olduğu bir mekanda bu kadar tertip beni de çok şaşırttı. dediğin gibi çoğu evden bile daha tertipli ve temiz görünüyor. daha ne olsun bence de. açıkcası yediklerimin lezzetinden sonra bu görüntüler de tekrar beni şaşırttı.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık şekerim.. gidip gördüğüm ve muhteşem lezzetleri sunan Dolmabahçe'nin sahiplerinin, müşterilerine gene bekleriz derkenki gururlarının haklı olduğunun kanıtını bize sunduğun için.. Cihangir bey'i ve çalışma arkadaşlarını bir kez daha kutluyorum...

Tümay Öztürk dedi ki...

Gerçekten çok temizmiş. özellikle hazırlıksız kabul etmeleri ve de bu kadar düzenli olmaları süper! Annemler her hafta Cevahir'e sinemaya giderler. Kesinlikle söyleyeyim de artık burada yemek yesinler:) Bilgiler için saol:) Sevgiler...

HaNdE... dedi ki...

vayy!!! helal olsun....harika gerçekten.
e aklımızda olsun...gönül rahatlığıyla yiyelim bizde...
çok sağol

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

YASEMİNCİM,

GİTTİĞİMDE BENDE ŞAŞIRDIM.CİHANGİR BEY ÜSTELİK O GÜN BU DAĞINIK HALİ YENİ MAL KABUL YAPTIK DEDİ.ZEYTİNYAĞLI HARÇ HAZIRLAMIŞLAR VS.
OO DEDİM BU DAĞINIK HALİ İSE..

VALLA DEDİM BENİM EVDEN BİLE TEMİZ DEDİM AYNEN BENDE :)

BEN BİLE BAZEN BULAŞIK BIRAKIRIM ONLARDA BULAŞIK BİLE YOKTU.TENCERELER KAPLAR KEPÇELER O YAĞ SÜZGEÇ DEMİRLERİ BEMBEYAZDI ŞAŞIRDIM DOĞRUSU BENDE.
AMA ARTIK GÖNLÜM RAHAT YİYECEĞİM.

BİRDE EN ÖNEMLİSİ O ETLERDE OLAN KIRKIRDAK YAĞLARI AYIRAN MAKİNALARI MEVCUT..

EN SEVMEDİĞİM ŞEYLER ONLARIN YEMEKLERİNDE YOK O NEDENLE AFİYETLE YİYORUM :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım hakikaten öyle.Tertemiz inanın şaşırdım.Hani temizdir diyodum ama en azından dağınıklık yemek artıkları v.s bişiler bekliyordum ama hiç biri yok tertemiz kirli bulaşık bile yok tezgahlar tertemiz buzdolaplarının içi tertemizdi.hani o mutfakta sanki hiç yemek yapılmıyor.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tümaycım;

Yani bu kadar yemek yapılan yerin temiz olması çok nadir yerlerden..

düşünsenize kapı fayasn aralarını bile süpürgelik şeklinde fayanslarla kapatmışlar.hiç bir madde girmesin diye.boşluk bile bırakmamışlar.Tebrik ediyorum yani.

Zaten bu sayede büyüdüler bir müşterileri çok beğenmiş şuan ulusta ikinci mekanlarını açıyorlar havuz başında :)

buda başarılarının göstergesi..

Annenler Gönül rahatlığıyla artık buradan yiyebilirler :)

Unknown dedi ki...

Uçsuz bucaksız iyi niyetinizle bizi sarmalayan, yüzümüzde gururdan kocaman bir gülümseme yaratan değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

Dolmabahçe Et ve Kebap adına
Cihangir KARTAL