26 Mayıs 2010 Çarşamba

Hafta Sonu Ve Hafta Başından Görüntüler..



Artık hangisini yayınlayacağımı şaşırdım : ) Bazılarını es geçiyorum :) Örneğin Yılın ilk Mangal Partisi Ailece..Emirgan Korusu piknikleri..Taksimdeki Gezi Ve Eğlencelerimiz :) Kaldı arkalarda :) Kusura bakmayın emi arkadaşlarım yetişemiyorum yayınlayamıyorum..

Bu haftayı es geçmeyim dedim sıcağı sıcağına yayınlayayım..Pazar günü Yeniköy Villa Park ta güzel bir kahvaltı ardından şirin fotolar çektim :) Kısmen Paylaşıyorum Doğasını :) Balık Tezgahını :)

Ardından Koştur Koştur Kadıköy'e Ordan Panasonic ve Photoworld Sponsorluğunda Cadde Bostan Kültür Merkezindeki Davet Etkinliğine :) Katıldık.
Nilgünle Beraber Gittik.Fotograf Seminerine :) Hocamız Murat Gür'ün güzel anlatımıyla Güzel bilgiler öğrendik.Çok güzel fotograf hikayeleri dinledik.

Daha sonra kendimizi Nilgün'le Bağdat Caddesi sokaklarında dolaşırken bulduk :) Bir yerde oturup yemek yedik.Alışveriş Yaptık.Tekrar Kadıköy İskelesine Dönüp Denize Karşı Çaylarımızı yudumladık..
Pazartesi ise Eski Anne Bebek Forum arkadaşlarımın daveti ile Cevahir Avm Kahve Dünyasında buluştuk.Yedik içtik güldük eğlendik :)

Kısmen Fotograflıyorum..Yeni Yayınlarda Görüşmek Üzere.. Süprizler Bekliyor Olucak Sizleri :)

Hiç yorum yok: