17 Mayıs 2010 Pazartesi

En Tatlı Blog Ödülü


Sevgili roxelanne ve pınarcadısı beni bu ödüle layık görmüş kendilerine çok teşekkür ediyorum ve ben bu ödülü tüm blog arkadaşlarıma ve bana gönderen blog sahibelerine özellikle siz çok tatlısınız diyerek iade ediyorum :)

Buarada bugün Derya Baykal İle Deryalı Günlerde Yayınlandık :) Herkescikler bizi takip etmiş çok mutlu olduk :) Uzun veriyonunu ise ilerleyen günlerde yayınlayacağım  sitemde :)

Bu sıralar çok fazla yazamıyorum.Hafta Sonu Evimden Ayrı Kaldım :) Eşimin ailesinin yanında kaldık hepbirlikte..Hiçbir etkinliğe katılmadım aile ile bol bol vakit geçirdim :) Kendime vakit ayırdım :) Keyifli saatler geçirdim ve Bugün evime döndüm :)

Yarın ise bir sürpriz konuk ile röportaj yapacağız.Evine konuk olacağız :) Hem sevdiğim bir arkadaşım hemde bir Oyuncu,Sunucu..Kendisi bizi memnuniyetle kabul etti :)  
Ama bu konuda daha fazlabilgi veremeyeceğim Sürpriz :)

Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar yeni gelişmeleri bekleyiniz :)

1 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

tatlı ödülün hayırlı olsunnn!!!