31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ray Gurme & Yemek Şöleni Yarışması Ve Benden Haberler

Merhabalar..

Biliyorum bu sıralar bir kaç gün aralarla ihmal eder oldum blogumu.İnanın bende bu durumdan memnun değilim ama koşturmacalar zamanımı kısıtlıyor hatta yetmiyor :) Yapılcak İşler Projeler Askıya Kaldırdım Bir Süre..Yeni Sezonu Bekliyor..Hani dizi sezonu açılır ya aynen onun gibi :)

Aslında çok gelişmeler var ama hangisinden bahsedeceğim bilmiyorum.O nedenle ben bu hafta gerçekleşen son durum ve paylaşımlardan bahsedeyim..

Geçtiğimiz Ay Ki Bir Teklif İle Ray GURME dergisinde yazmaya başladım ..Sanırım Haziran Sayısında Çıkıcak..

Ve Bir Yarışmada yarışacak 10 kişi Olarak Finalist Seçilmişim.Yarışma Bostancı GREEN PARK OTEL 'de Gerçekleşecek.İsteyen davetiye alıp beni izlemeye gelebilir :) Anadolu Yakasındaki Lions Gruplarının Sosyal Yardımlaşma Projesidir.

Ana sponsor CP Piliç olmak üzere co-sponsorlar Sırma Fındıkyağı, Kütahya Porselen, Öztiryakiler-Blanco’nun yanı sıra ABC Bulgur, Vinkara Şarapları, Philips, Filiz Makarna, Algida gibi ünlü markaların da katılımıyla 2 Haziran Çarşamba günü, İstanbul Bostancı Green Park Hotel’de gerçekleşecek.

Ünlü sanatçı, gurme ve profesyonellerden oluşacak bir jüriye yemeklerimizi beğendirmeye çalışıcaz :)

Herkesi Bekleriz :)

Yemek Şöleni yalnızca bir yarışma değil. Aynı zamanda çeşitli gösteriler, aktiviteler, mini konserler ve seminerler ile gün boyu eğelencenin devam ettiği dev bir organizasyon. Bu yıl da katılımcılar, eğlenceden bol bol nasiplerini alacaklar. Yarışmaya katılan tüm yarışmacı ve izleyiciler, keyifli vakit geçirip eğlenirken, davetiye alıp katılarak korunmaya muhtaç çocuklara katkı sağlayacak bir projeye de büyük destek sağlamış olacaklar.

Bana Şans Dileyin Arkadaşlar..Dualarınızı Eksik Etmeyin..

Ve Hafta Sonu..

Hafta sonum dolu dolu geçti kısa zaman sonra ilgili postlar gelicek :)

Cumartesi Nar Gourmet Tadım Ve Tanışma Kahvaltısına Davetliydim.Sevgili İpek Hanım'ın Daveti ile..Cihangirde Daha öncedende gittiğim White Mill Cafe'de İdi Toplantı..Harika Geçti..Detaylar Bir Dahaki Postta..

Ve Pazar Günü İse,

SMN Tat Merkezinde Barilla Etkinliğindeydim.Yine Keyifli ve Bol Lezzetli Bir Vakit Geçirdim :)Hemde Bu Sefer Kızım Ve Annemle :)

Bununla ilgili detaylı postumda ilerleyen günlerde gelicek...

Ve Artık Dinlenme Zamanı..

Eşimin 25 günlük İzninin 15 Gününü Kullanmaya Haziran Sonuna Kadar Tatil Yapmaya Karar Verdik..Nasipse İzmir,Aydın-Didim,Bodrum,Kuşadası,Ürkmez,Seferihisar Civarlarına gidicez..
Eee biraz dinleneyim değilmi ? :)

Geçen Sene'de Tatil Fotograflarımı yayınlamıştım.İnşallah yine güzel hem lezzetli hemde manzaları kareler çekerim..

Yine Geçen yılki otelimize gidicez İnşallah :) Caprice Sarayına.. Caprice en rahat ettiğim yerlerden biri..Sanıldığı gibi bir yerde değil..Gayet insanların eğlendiği,güzel vakit geçirdiği bir yer.. Yine videolarla eğlenceleri yayınlamıştım geçen yıl :)

Buarada Caprice'nin 7 Yıldızlı Oteli Geliyor İstanbul Bayrampaşa Forum İstanbul Yakınında.. CAPRİCE GOLD.. 29 Mayıs 2012 de açılacak inşallah :)

İkinci Tatilimi İse Temmuzda Yapıcam Nasipse..

Yeni Sezona Hazırlanıcam :) Malum heryerde sezon okullar açılınca açılıyor..

Sinemalar bile sezonu O zaman açıyor :) İnsanlar Tatilden Dönüyor..Yaz Bitiyor ve Yine Evlerinde vakit geçiriyor ( Çalışmayanlar için)

Neyse ben sözüçok uzatmadan yeni postları hazırlayayım :)) Bekleyiniz :)=

2 yorum:

HaNdE... dedi ki...

oldukça yoğunmuş!!okurken başım döndü :)

ama ne harika...e dinlenmeye ihtiyaç var tabi...

iyi tatiller olsun sana o zaman

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim, bu yoğunluklar tatlı ama değilmi.. mutlu eğlenceli neşeli vakit geçiricince unutuyor insan yoğunluğu falan..