3 Ağustos 2010 Salı

Algida Carte D'or Çorlu Fabrika Gezisi















Geçtiğimiz Cumartesilerden bir gün,sevgili Aylin'in davetiyle Carte d'Or Fabrika Gezisindeydim.
Dondurma dünyasına büyülü bir yolculuk yaptım.
Sabahın erken saatlerinde yollara düştük.Keyifli bir yolculuk sonrası,hijyen ve gıda teknolojisinde dünya sıralamasında en üst sıralarında yer alan Çorlu Carte d'Or fabrikasına vardık.
Her şey çok güzeldi.Atıştırmalık kurabiye,kek,dondurma faslından sonra sunum için yerlerimize geçtik.Sağlıklı,hijyenik dondurma üretiminin inceliklerini öğrendik.Soru-cevap şeklinde devam eden sunum sonrası dezenfekte olmak üzere yola çıktık :) Üretim yerinin tahminimden fazla steril olması beni çok memnun etti.Aksesuarlar çıkarıldı,kıyafetler giyildi,galoşlar,şapkalar takıldı.Eller tekrar tekrar steril edildi.Son aşamada ayaklarımızda galoş olmasına rağmen özel bir makinayla tekrar steril edildi ve içeri girdik.Makinelerin gürültüsünden birbirimiz duyamaz şekilde,hayranlıkla gezdik tesisi.Her yer dondurma.Yeni doldurulmuş kutulardan dondurma tatmak çok keyifliydi :) Magnumların dizi dizi geçişi,kornet üretim kısmı da çok güzeldi.-36 C de şoklanan dondurmaları,gönül rahatlığıyla yemeye devam.Gezi sonunda,piknik alanına geçtik.Güzel yemekler eşliğinde sohbetler ettik.Tabii ki en çok yediğimiz şey dondurmaydı.Aralıksız yapılan dondurma servisine hayır diyemedik.
Toplu fotoğraf çekimlerinden sonra vedalaştık.İki otobüs gittiğimiz için ayrılıklar yaşadık :)Otobüsler Asya Ve Avrupa olmak üzere ayrılmış,.Güle oynaya gittik geldik.Ebrulim ve Zeynebimle servislerde ayrı düştük :) Ama diğer tüm çılgın dakilarda beraberdik :)
Günün sonunda verilen hediyelerimizi de unutmayalım:Kocamann bir dondurma paketi ve yaz aylarının,pikniklerin olmazsa olmazı termos çanta.Sevgili Aylin' bu güzel davet için çok ama çokkk teşekkür ederim ..

3 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım; ne güzel bir etkinlik olmuş, keşke Bursa'dada bu tür etkinlikler olsa, senin adına çok mutlu oldum, bizimle paylaştığın içinde gönül dolusu teşekkürlerrr...

mutfakcini dedi ki...

aaa Zeynep'le ne güzel çıkmışızzzz :) Fotğrafçımız kimmmmmm :) öpüyorum canımm

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne güsel bi gündü bacım:))) tadı damağımda valla:))otobüste sen yoktun ama hep andık seni meloşum:)
öptümmmm