28 Ağustos 2010 Cumartesi

Peynirli Muska Böreği

Çok lezzetli..Çıtır Çıtır Gün Sofralarınıza,Pazar Kahvaltılarınıza,Yemek Davetlerinde Ara Sıcaklarınıza Misafir Olacak Bir Tarif..

Sizde eğer bu tarifime Kotanyi Yemek Yarışmasında Oy kullanmak  Ve Beni Desteklermek İstiyorsanız Tarifin Altında Yer alan Yıldızlardan Oyunuzu Verebilirsiniz.Eğer Yıldız Yeri Görünmüyorsa Sayfanızı Yenileyin Çıkacaktır.

Oy Kullanmak İçin BURAYA TIKLAYIN

Malzemeler:

3 Yufka
250 gr.Beyaz Peynir
1 yumurta
1/2 Demet İnce Kıyılmış Maydanoz
Kızartmak İçin Yonca Ayçiçek Yağı

Arzuya Göre Miktarda:
Kotanyi Nane
Kotanyi Fesleğen
Kotanyi Değirmen Pulbiber
Kotanyi Değirmen Karabiber

Hazırlanışı:

Geniş bir kaseye peynir, maydanoz,pulbiber,karabiber,nane,fesleğen ve yumurta koyarak hepsini ezerek iyice karıştırın.Yufkayı rulo şeklinde katlayın ve 5 parmak eninde uzun şeritler kesin.

Kestiğiniz şeridi tezgaha serin, Ucuna 1 Peynirli Karışımdan Koyun.
İç koyduğunuz yufkayı önce öne doğru küçük bir kare oluşturacak şekilde sonrada sağa ve sola doğru düzgün üçgenler olacak şekilde katlayın. Yufkanın ucunu su ile ıslatarak kapatın ve kızgın yağda kızartın. Bir Tabağa peçete serin. Kızarttığınız muska böreklerini peçetenin üzerine koyarak yağını aldıktan sonra sıcak yada ılık olarak servis yapın.Afiyet Olsun..

4 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık
sizede yıldız veriyorum bütün blogger arkadaşlara veriyorum :)
herkesin çok güzel tarifleri var yarışmada sevgiler ...

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Bende de yufka var. Tembellik edip degerlendirmiyorum. Sevgiler...

Devastator Usta dedi ki...

elinize sağlık. pazartesi ben de misafirlerim için yapacağım.

Narince dedi ki...

Mehtap, değerli yorumun için teşekkür ediyorum. İş yarışma boyutlarını aştı zaten, her halükarda kazançlıyız diye düşünüyorum.
Ve inan sen söyledin diye değil ilk üçte sen vardın aklımda, mutlaka, yine öylesin zaten ya.
sağlık olsun...