28 Ağustos 2010 Cumartesi

NELER OLUYOR BLOGGERLER..

BU YAZIM NİYE..
BELLİ BİR ZAMANIN DOLMUŞLUĞU OLABİLİR..NORMALDE BEN BU KONULARA BLOGUMDA YER VERMEM AMA HATA ETMİŞİM SANIRIM :)

ARAMIZDA ÇOK KALİTELİ,HANIMEFENDİ BLOGGERLER VAR SİZLERİ TENZİH EDİYORUM..
BİRDE BAŞKALARININ NE YAPTIĞINI TAKİP EDEN,AYNISINI UYGULAMAYA ÇALIŞAN,O NE KULLANIYORSA ONU ALMAYA,O NE ALIYORSA ONU ELDE ETMEYE ÇALIŞAN HATTA ONUN ZİYARETCİLERİ GELSİN DİYE ONUN BLOG ADINI TAŞIYAN ETİKETLERİ TÜM TARİFLERİNE ETİKETLEYENLER VAR..
BUNLAR BİR KAÇ AY ÖNCE RASTLADIĞIM SEVGİLİ BLOGGER ARKADAŞLARIMIN BANA BİLDİRDİĞİ AMA KAALE ALMADIĞIM ŞEYLERDİ :)) YANİ DÜŞÜNÜN BİR ÇOK KİŞİNİN DİKKATİNİ ÇEKMİŞ VAH VAH VAH...

ÇOK GÜZEL Kİ BENİMLE AYNI OLMAYI HEDEFLEMEK.. BENİ ÖRNEK ALMAK..
AMA BİRAZ ABARTI DEĞİLMİ?

3-4 AYDIR DEGİSİKTATLAR VE BENZERİ DEGİSİK İÇEREN ETİKETLERİ EKLEMEK..
HANİ DAHA ÖNCEDE DEĞİL ÇOK KISA BİR SÜRE ÖNCE... (3-4 AY KADAR) VE TÜM TARİFLERE BU ETİKET EKLENMİŞ DİKKATİNİZİ ÇEKERİM :)

ONUDA GEÇTİM EN SON KOTANYİ YARIŞMASINDA FACEBOOK GRUBUMA DAHİL OLUP,KOTANYİ YARIŞMA LİNKLERİMİ GRUP TAKİPCİLERİME PAYLAŞTIM, LİNK ZARARLI OLARAK BİLDİR İŞARETLENMİŞ..

YİNE BLOGGER ARKADAŞLARIM SAĞOLSUN MAİLİME MESAJ ATMIŞLAR BÖYLE BİR YAZI İÇERİYOR NE YAPALIM :) ADRES ÇUBUĞUNA YAPIŞTIRIN SORUN DEĞİL DEDİK HALLETTİK..DEDİĞİM GİBİ HİÇ SORUN DEĞİL :)

YAHU DEĞER Mİ?
HER KİMSEN YADA KİMSENİZ?
BU KADAR MI ALÇALDIK..
BU KADAR MI TAKLİTCİ OLDUK..
BU KADAR MI KİN DUYDUK..
BU KADAR MI BAŞARILAR SİZİ RAHATSIZ ETTİ..
BEN KİMSEYE KİN DUYMUYORUM KARDEŞİM..
AMA BEN BUNLARI GEREKLİ YERLERE BİLDİRDİM HİLE HURDA BENİM İŞİM DEĞİL..

LÜTFEN Bİ ZAHMET BENDEN UZAK DURUN..
TIPKI BENİM SİZİ KAALE ALMAYIP UZAK DURDUĞUM GİBİ..
BEN NE YAPIYORSAM AYNISINI YAPMAYIN..YAPIYORSANIZDA HAİN DÜŞÜNCELERLE DEĞİL DOSTANE OLSUN..
HE DİYECEKSİNİZ BU LAFLAR KİME..
ONLAR KENDİNİ BİLİR MERAK ETMEYİN ARKADAŞLAR..
MUTLAKA ÜSTÜNE ALACAKLAR OLACAKTIR :)
SADECE HADDİNİZİ BİLİN..
BANA UZAK.. ALLAHA YAKIN OLUN :) ŞU MUBAREK GÜNDE..

SELAMETLE ARKADAŞLAR :)

11 yorum:

yaseminkale dedi ki...

benimde oyuncaklarımı alıyor kendi yapmış gibi yorumları kabul eden bi site var:))) komik sadece gülüyorum:)))

Yasasin Ben dedi ki...

canım benim bende böyle bir çıldırma noktasına geldim geçen hafta. benim taklitçim komik imitasyonum teyze de,, benim derdimden bloğunun konseptini değiştirdi resmen. ne alsam onu alıyor ne yapsam onu yapıyor bir de bloğuna koyuyor, gözüme gözüme.gel de çıldırma.
Bu insanlar normal diil bence, normal insan yapmaz böle şeyler.herkes yaşını başını almış artık ilkokul çağında diiliz ki taklit edelim, aynısını yapalım.ama malesef bu şuursuz insanlar çok zavallı olduğu için kendilerini tutamıyor.herkes hırsının kurbanı olur merak etme.kocaman öpücükler

dnz dedi ki...

Meloşcum canım benim hiç takma boşver kimin ne olduğunu biliyoruz biz örnek alınmak güzeldir ama bu kadarı bence terbiyesizlik sınırına ulaşmış.

sevgiler

deniz

Unknown dedi ki...

Meloşum taklitler her zaman asılla
rını yaşatır.Sen kendini üzme böyle
insanlar maalesefki çok fazla ama hata ettiklerini anlarlar öpüyorum.

Ece dedi ki...

FISTIGIM TAKMA
HER ZAMAN DANDİRİK INSANLAR VARDIR ,ÜZME KENDINI ASIL SENSIN COPYLERİ BOŞ VER :)))
SEVGILERIMLE

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ECE'cim yok böyle bir şey 1 değil 2 değil nedir bu hırs anlamadım.Bazılarıyla yüzyüze bakıyoruz ne olur iyi düşünceler içinde olsak..
Ya ben hep derim Herkes kalbinin ekmeğini yer..
Benim kimseye kinim,hırsım,kıskançlığım yok.
Kimseninde bana olmasın lütfen..
Copy istemiyom :)))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pınar Gencal ;

OOo o çalmaları geçtim artık ben millet kişiselleştirdi olayı çok yazık :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Yaseminkale: aynen canım çok komik napsam bende mi oraya yazsam hahahha :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Denizim;

Teşekkürler canım benim desteğin güzel kalbin için muck

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;

İnşallah hatalarını anlarlar.Çünkü benim kimseyle uğraşacak ne vaktim var nede böyle bir bünyem..
Yani bana 1 adım gelene ben 10 adım gelirim.
Yeterki hırs ve kıskançlıklar kenara bırakılsın :)

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim böyle şeyler malesef oluyor.. sanal alem deyip kendi olamayan insanlar var halbuki burada herkes kendini temsil ediyor bunun farkında olmuyorlar bazen ne yazık ki.. bence en iyisi la havle çekip blokla gitsin düşünme bakma takip etme.. okuma.. görünce görmezden gel.. varlıklarını unut.. :)