21 Ağustos 2010 Cumartesi

Kotanyi Sofrası Yemek Yarışması

Kotanyi Baharat gıda alanında olduğu gibi sosyal medya ve bloglar konusunda da öncü rolü üstlenmeye devam ediyor. Firma tarafından düzenlenen “Kotanyi Sofrası” yemek tarifi yarışması ile 20 seçkin yemek blogu yazarı Ramazan ayı boyunca Kotanyi baharat ürünleri ile yapılmış birbirinden leziz yemek tarifini www.kotanyisofrasi.com  sitesinde görücüye çıkaracaklar. En çok oy alan 3 blog yazarını süpriz hediyeler bekliyor.
Eğer siz de Ramazan ayı boyunca Kotanyi baharat ürünleri ile yapılmış birbirinden lezzetli yemek tariflerini görmek isterseniz Kotanyi Sofrası sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Ve Bu 20 Blogger arasında bende varım.. Desteklerinizi Bekliyorum Tarifim Yayınlanınca :)

http://www.kotanyi.com/tr/ 

4 yorum:

Narince dedi ki...

Meloş bana hala kargom gelmedi. Ne zaman yapıcaaz ne zaman göndericezz? Sana geldi mi?

Narince dedi ki...

İlk posta geldi ama neydi ki gelenler? Yeni sipariş verdim onlar gelmedi, bekliyorum.

Narince dedi ki...

Meloş, dünden beri bakım varmış inernetimiz yoktu. Bugün yazabiliyorum ancak kusura bakma.
İlk gelen az bir şeydi. Tepki gösterdim sonrasında yeni sipariş verebilirsiniz dediler. Dün geldi, yalnız tamamı değil yine de.

YeMeK vAkTi dedi ki...

noluo burdaa:)

bulamadım oy verşlen yeri yazacaktımki narin bombalamış:)