23 Ağustos 2010 Pazartesi

Milföy Bohça Pizza

Hayırlı Haftalar Sevgili Takipcilerim :))
Nasıl herkeste keyifler yerinde mi..
Beni sorarsanız kısmen yerinde Ama nazarlara gözlere geliyoruz bu açıkara belli..
Terslikler üstüste geliyor ama hayırlısıyla bunlarıda atlatıcaz inşallah..allah sağlık versin bu küçük şeylerle gelmiş geçmiş olsun diyorum..
Şimdi merak ettiniz dün evimi birazcık su basmış..Yani oturduğum evi..
Bende kendi evimde olduğum için gelemedim hemen.
Çok şükür zarar ziyan yok mutfak hortumu patlamış.Kilimler ıslanmış v.s
Neyse Allahım Nazarlardan Korusun Diyorum..
Ve lezzetli hemde kolay bir tarif veriyorum..

Milföy Pizza Bohça Börek

Malzemeler:

500 gr. Milföy (10 adet)
50 gr.ince doğranmış Sucuk
2 adet ince doğranmış Sosis
50 gr.Küp Küp Kesilmiş Beyaz Peynir
1 adet minik kıyılmış Sivriber
5 adet ince dilimlenmiş Zeytin
50 gr.Rendelenmiş Kaşar Peyniri
1 adet küp küp doğranmış kabukları soyulmuş Domates
5 Tatlı Kaşığı Yonca Ketçap

Hazırlanışı:

Tüm iç malzemeleri hazırlanır.Milföyler tezgaha serilir.Herbirinin içerisine ketçap sürülür.Daha sonra sırasıyla kaşar peyniri,sosis,zeytin,sucuk,domates,beyaz peynir içerisine konulur.Dört tarafında uçları tutulup milföy hamurlarına bohça şekli verilerek kapatılır.Fırın tepsisine dizilen milföy pizzaların üzerine yumurta sarısı sürülür.200 derece fırında üzeri kızarana dek pişirilir.İster sıcak ister soğuk olarak servis edilir.Afiyet Olsun..

3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Mehtapçım elceğine sağlık harika görünüyor inan canım isted:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok geçmiş osun.. üzüntüsü yeter bu sıkıntının :((

ama börek nefiss :)

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Bayıldım başkada birşey söylemiyorum :)
Ellerine sağlık canım.