30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bisküvi Mantolu Rulo Sarma Lokum


Çok hafif ve lezzetli bir sütlü tatlı tarifi.. Çok memnun kalacağınızdan eminim..

Kotanyi Yemek Yarışmasında bu tarifime oy vermek istiyorsanız

BURAYA TIKLAYIN ..

OY VEREN HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER

Malzemeler;



1 paket pötibör bisküvi (Kakaolu veya Sade)


2 poşet kremşanti


1.5 su bardağı soğuk süt

Muhallebisi İçin;


1 su bardağı dolusu un


100 gr.margarin


1 litre süt


1 Tatlı Kaşığı Kotanyi Değirmen Karamel Vanilya


1 su bardağı tozşeker


Sos İçin;


Böğürtlen reçeli


Hazırlanışı;


Margarin eritilir ve un ile 15 dk.kavrulur.Ardından 1 litre süt eklenir.Kaynamaya başlayınca vanilya karemel ve tozşeker eklenir.10 dk.daha pişirilir ve soğumaya bırakılır.
Diğer yandan 1.5 su bardağı süt ile 2 poşet kremşanti çırpılır.
Pötibör bisküviler robottan geçirilir.
Dikdörgen borcamın içine robottan geçirilen bisküviler her tarafını kaplayacak şekilde serpilir.Üzerine Muhallebinin hepsi dökülür.Ardından kalan bisküviler serpilir.En üstünede çırptığımız kremşantinin hepsi sürülerek kaplanır.Bu dolabında 2 saat dinlendirilir.


Daha sonra muhallebimiz 5 cnm eninde 10 cm uzunluğunda dikdörgen şekillerde kesilir.ve her bir dikdörtgen rulo şeklinde sarılarak başta bir servis tabağına alınır.Etrafına böğürtlen sos veya çikolatalı sos ile süslenerek servis edilir..

5 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Canım merhabaaaa.Ben de yapıyorum bu tarifi.İnanılmaz hafif oluyor.Kendimce adınıda muhallebili lokum koymuştum.Ellerine sağlık.

ZUHAL dedi ki...

Canım merhabaaaa.Ben de yapıyorum bu tarifi.İnanılmaz hafif oluyor.Kendimce adınıda muhallebili lokum koymuştum.Ellerine sağlık.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hafif bir lezzet olmuş elinize sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hayatımda gördüğüm en nefis manto :) görüntüsü çok güzel,ama ben ismine bayıldım :) ellerine sağlık canım..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Canım ellerine sağlık süper görünüyor. Bu aralar en güzeli sütlü tatlılar yemek bence. Sevgiler...