19 Ağustos 2010 Perşembe

Klasik Kek ( Damla Çikolatalı) & Benden Haberler


Merhaba Arkadaşlar.. Güzel Günler :)
Nasılsınız? Sizlerle dertleşmeyeli çok oldu.. Biliyorsunuz bilmeyenlerinizde vardır.. Çok şükür sonunda bir ev aldım..
Aldım ama ne eksik bitiyo ne istekler.. Yeni Sıfır Bir Daire.. Yeni Oturmuş Bir Site..
Haliyle bilinmeden birsürü masraf çıkıyor..
Örneğin Doğalgaz Su Elektirik normal hazır evlerde alındığı kadar kolay ve ucuz değil..
Bu sayede onu öğrenmiş olduk..
Hatta Canım doğalgazı açtırmak 15-20 günü buluyor.. Üstelik birde sıfır daire olduğu için eksta saat ücreti.. Ve Mühendis evin doğalgaz projesi çizilmesi gerekiyor bir ücret daha..
Su aynı şekilde..
Anlamadım gitti bir doğazgaz bağlatmak su bağlatmak bu kadar mı pahalıya mal olur?
Heryerden bir eksik çıkıyor..
Neyse sağlık olsun diyelim birde ev temizliği var..
Malumunuz ev her ne kadar önceden sanırım birşirketçe kaba inşaat pisliği lekeleri alınmış olsada dura dura inanılmaz bir kalın tabaka toz kaplanmış..
Herhalde 10 su yapsak bir oda zor temizlenir..
Yer Beylikdüzü Olunca uzakta tabii Oruçlu oruçlu gidilmiyor,temizlikte yapılmıyor henüz..
Halbuki nasipse Bayramın bitiminin hemen akabinde taşınıyorum..
Evde kolilerle yaşıyorum..
Her yer kısmen koli..
Dahada yerleşecek olanlar var :)
Bitmedi..
Birde Hafif Çaplı Bir Depresyon Var :)
Boğazın İncisinde otururken her ne kadar beylikdüzünün en merkezi yerinde oturcak olsamda buranın yeşili,havası,denizi,doğası çok farklı..
Her yere bir farklı bakar oldum.. Daha gitmeden misafir gibi özler oldum,seyreder oldum yıllarca kıymet bilmediğim yerleri..(Biliyordumda çok farkında değildim)
Hee gerçi tamamen kopmuyoruz..
Eşimin ve Benim ailem burada çok şükür..
Biri Emirgan biri Tarabya.. İki İnci yerdeyiz :)
Ama 1-2 sene sonra ne olur hayatımızda neler değişir tabii bilemeyiz..
Neyse şimdilik Residenceleri, Alışveriş Merkezlerini, hafiften sahillerini izleriz :) Alışmaya çalışırız bu duruma çok binalı yerleşime :) Ama şu var ki çok serin bir yer beylikdüzü.. Havası daha kuru..
Hee orda deniz yokmu derseniz var..Yakınlarda sanırım  Beylilkdüzü Sahili,15 dakika geride Avcılar Sahili,15 dakika ileride Büyükçekmece sahilleri :) Bülbül Misali Şimdiden Özledim Yerimi yurdumu :)

Hayırlısı diyelim gelelim kek tarifimize: KlasikKolay bir tarif..Kısa sürede hazırlanabilir...Çay yanında enfes olur :)

Malzemeler:

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
1 su bardağı Yoğurt
3 bardak un
1 paket Vanilya
1 paket kabartma tozu
1 Çay Bardağı CKLT Damla Çikolata

Hazırlanışı:

Tüm malzemeler sırasıyla çırpılır.Yağlanmış kek kalıbına kek harcı dökülür.Üzerine damla çikolatalar serpilir.Ve yavaşça dibine inmeden damla çikolatalar kek harcına karıştırılır.
180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirilir.Dilimlenerek servis edilir.Afiyey Olsun..

13 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

aH CANIM YAA TAŞINMA ÇOK ZOR, AMA NE GZEL KENDİ EVİNİZE ÇIKIYORSUN DARISI BENİM BAŞIMA :)

BAK BENDE FETHİYE YEMYEŞİ DENİZİ AYAĞIMIN ALTINDA OLMASINA RAĞMEN ÖZLÜYORUM İZMİRİMİ :) ALIŞANA KADAR ARTIK..

BAK TAŞINMADA KENDİNİ FAZLA HIRPALAMA DİKKAT ET KENDİNE.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

ALLAH ım kolaylıklar versın yardımcınız olsun..

Ellerıne sağlık bereketi bol olsun.

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

sevindim ev almana, güle güle otur canım, yerleşene kadar zor tabii ama yerleşince rahat edersin.Semt değişikliğ zor ama kendi evin olunca alışırsın..kek nefis duruyor, 1 dilim aldım:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım teşekkürler inşallah seninde bir evin olur bunu yürekten isitiyorum hemde çok :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hilalcim çok teşekkürler darısı tüm isteyenlerin başına..
Zaten kendi evim diye katlanabiliyorum o umutla gidiyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevilcim CnmBenimAllah Razı olsun çok teşekkürler arkadaşım

YeMeK vAkTi dedi ki...

Taşınnak çok zor gerçekten allah yardımcın olsun.Beylik düzüde hakketten pek uzak yav eşimin arkadaşları oturuyor orda gitmek ölüm gibi hoş ben istanbulun teyy öteki ucunda olduğumdan böyle geliyor sanırım:)

özlem dedi ki...

benimde canım dün kek istemişti yapmaya üşendim. acaba bugün yapsam mı? çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

eVET UZAK AYLİNCİM AMA SANA DAHA UZAK :)
Tarabyadan özel vesait ile 40 - 45 dk. gidiliyor.. Trafik normal olursa..

Ama birde metrobüs var.Şuan henüz gelmedi ama sanırım yaza kadar beylikdüzüne gelicek.O zaman sanırım biraz rahatlar ortalık :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Özlemcim afiyet olsun yap yap :)

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim kolay gelsin.. kek süper.. ellerine sağlık.. alışmak konusunda zaman lazım.. bende ilk kuzene gittiğimde dünyanın öbür ucu gibi geliyordu.. ama şimdi ordan in oraya bin deyince gidiveriyoruz :)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,
yeni eviniz hayirli olsun. Insan oglu her seye alisiyor. Yeni evede alismak dah kolay olur. Gülegüle oturun, oralarin da güzelligini kesfedip tadini cikarin.
Pastanizda blogunuzda harika, emeklerinize saglik,

selamlar...

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum hayırlı ramazanlar tatlım.
Öncelikle almış olduğun evin hayırlı olsun güle güle sağlıklı ve mutlu günlerde oturmak nasib olsun canımın içi:))insanın kendi evi gibisi yok elbette bir de üstüne :)eşinle omuz omuza alınmışsa onun hazzını yaşamaya paha biçilemiyor tatlım:))
Ayrıca kek de nefis olmuş ,sayfanda
ellerine sağlık.
Artık çok daha rahat sayfana gelip yorum yazabiliyorum:)
çok öpüyorum seni prensesimide..