17 Ağustos 2010 Salı

Limon Aromalı Mermer Kek


Arkadaşlar Yeniden Merhaba;

Ramazan nasıl gidiyor? Umarım güzel geçiyordur..

Bende az önce dizim bitti hemen koyuldum tarif hazırlığına..

Pazartesi günleri Fox ekranlarında yer alan Yer Gök Aşk Dizisi Sardı Beni :) Ben Beğendim :))

Neyse gelelim Nefis bir kek tarifine :)


Malzemeler:


3 yumurta

1 su bardağı toz şeker

1 su bardağı süt

1 su bardağı Yonca Ayçiçek Yağı

3 yemek kaşığı CKLT kakao

3 Su bardağı Sinangil Limon Aromalı Kekunu

Hazırlanışı:


Yumurta,tozşeker mikser yardımı ile köpürene kadar çırpılır. Süt ve sıvıyağda ilave edilip çırpmaya devam edilir. Son olarak limon aromalı kekunu, eklenerek çırpmaya tahta kaşık ile devam edilir. Kek Hamuru ikiye bölünür yarısına kakao eklenir.Yağlanmış kalıba tam ortasına 2 kaşık beyaz hamurdan koyuluronun tam üstüne 2 kaşık kakaolu hamur koyulur, bu işlem hamurlar bitene kadar devam eder. Önceden ısıtılmış 180 derecede 30-40 dakika kabarıp üzeri kızarana kadar pişirilir. Afiyet olsun.

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim bende önceki gün takıldım o diziye bugünde yeni bölümü izledim.. güzel biraz sıla tarzı var görünüş olarak ama içerik farklı bakalım neler olacak :)))

kek süper eline sağlıkkk

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel görünüyor mermer kek canım. Ellerine sağlık.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık cnm...

YeMeK vAkTi dedi ki...

miss kokulu sünger gibi mermer kek ellerine sağlık