2 Kasım 2008 Pazar

2.gün (Diyete Devam)

Evet Diyetimin 2.Günü :) Mümkün oldugunca düzenli yemeye ve ölçüyü kaçırmamaya çalışıyorum.Çokta sıkmadan kendimi tabiii..Sıkarsam biliyorumki bu benim için iflas bayrağını çekmek olacak..Sıkı diyetler hiç bana göre değil..Ben hereyden az ve öz yenmesi taraftarıyım..Bakalım 1 aylık maraton sonunda kaç kg.vericem bu diyetle :) Sizlere yazıcam emin olun :)
02.Kasım.2008-Pazar
2.Gün
Sabah:09:30
1 paket kayısılı Activia
Sabah Kahvaltısı:11:00
1 Adet Yeniköy Poğaçası
2 kare kaşar peyniri,
1 yumurta sarısı
1 çay kaşığı pınar beyaz krem peynir
1 çay kaşığı Annemin Çilek Reçeli
Domates ve juliyen usulü kesilmiş kırmızı biber
1 bardak kayısı suyu
Daha Sonra 1 çay bardağı açık çay (Şekersiz her zamanki gibi)
Ara:02:00 (Atıştırmalık)

3 çeşit pestil (Kayısı,erik ve diğerini bilmiyom Dürdane ablam(Komşumuz) kendisi yapmış sağolsun bizlerede verdi)
1 kuru incir
2 siyah kuru kayısı
5 siyah kuru üzüm
2 adet Ceviz
Öğle:15:30

1/2 simit
3 Adet Badem
2 dilim Kavun

Ara:4/1 Eti Pop Kek (Kızımdan arta kalan ufak bir parça) :)
Akşam:20:00
1 kase kadar bulgur köfteli yoğurt çorbası
10 yemek kaşığı kadar yavan köfte (50 misket kadar) :)
1 kase Yoğurt
Bugünkü Egzersizlerim;Maalesef yok :) Tüm Gün annemlerdeydim sadece :) Sadece 100 adet yarım mekik :)

Hiç yorum yok: