17 Kasım 2008 Pazartesi

Amerikan Pankek

Böğürtlen Reçelli PankekNutellalı Pankek
Labne Peynirli Pankek

Pankek Yapılışı



Malzemeler;

2 yumurta
1 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1/3 sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 bardak süt
1.5 su bardağı un (Ben esmer un kullandım)

İçi ve Üzeri için;

Pudra şekeri,Böğürtlen Reçeli,Labne Peyniri,Nutella,Bal
Hazırlanışı;
Tüm malzeler miksere vurulur.Sadece 1 defa olmak üzere tavamızı hafif yağlıyoruz.Yarım kepçe pankek hamurumuzdan kızmış tavamıza koyuyoruz.Resimdeki gibi göz göz balon balon olunca pankekimizi çeviriyor ve diğer tarafını pişiriyoruz.Çok kısa 30 sn.gibi bir zamanda pişiyor kızardığı zaman tavadan alıyoruz.Ve diğer pankeklerimizde aynı şekilde pişiriyoruz.Tavanız büyükse 2-3'erli olarak aynı anda pişirebilirsiniz.Daha sonra arasına ben labne peyniri koydum kahvaltı için,Nutella sürdüm pudra şekeri serptim,Diğer resimdede böğürtlen reçeli koyarak aralarına üzerinede böğürtlen reçeli ve pudra şekeri yaparak servis yaptım.Krep benzayen fakat daha farklı bir mini ekmekler.Ben kahvaltıda yenmek üzere yaptım.Sizler sadece tatlı amaçlı yemek istiyorsanız 1 yemek kaşığı şekeri 2 yemek kaşığı şeker olarak değiştirebilirsiniz.Ayrıca ballı pankekte meşhurdur deneyebilirsiniz.Afiyet Olsun..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten ii bi anlatım inş. tadıda görüntüsü kadar güzeldir :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

gayet güzeldi denemelisiniz..

Adsız dedi ki...

çok güzeldi tarifiniz için sağolun.