11 Şubat 2010 Perşembe

Çeşnili Tavuk Parçaları


Dün yaptığımız tavuk soteli sandeviçlerimiz harika olunca bugünde fajita yapmak istedim..
Biliyorsunuz Fajita Bir Meksika Yemeği..Özellikle bu yemeğin püf noktaları Fajita baharatı ve sosları..Çok sevdiğim bu yemeği tam yapacaktım ki daha sonraki tariflerime saklayayım yine pratik bir tarifle geçiştireyim dedim..En yakın zamanda Mexican Chicken Fajitas Tarifim gelicek :)
Şimdi yeniden kolay bir tarif..Piliç etindenmidir nedir öyle lezzetli ki 2 gündür piliç yemekleri yapıyoruz..
Yağsız bonfile et piliç sevmeyen eşim bile beğendi :)
Malzemeler;
450 gr.CP Piliç Bonfile
5 yemek kaşığı Yonca Kanola Yağı
1 Yemek kaşığı Vegemix Baharatı Veya Vegeta
Hazırlanışı;
Julyen usulü ince uzun uzun doğradığımız piliçler (ben biraz hızlı doğradım özenmedim bu sefer siz öyle yapmayın :) ) teflon bir tavada sıvıyağda çevrilir.15 dk kadar sürekli karıştırarak pişirilmeye devam edilir.Üzerine baharatımız konulur.Tuz koymaya gerek yoktur çünkü çeşnimiz zaten tuzludur.Sıcak olarak servis edilir.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim afiyetler olsun.

Pembe Tatlar dedi ki...

Harikasın meloşum ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir görüntü sevgiler...

WandarArt.Stitch dedi ki...

Hello,
great cook, so must learn to cook!
Can you invite me to her, the delicious food?
Hugz, Wanda

Gönül dedi ki...

hayatım ellerine sağlık artık bende gelirim yemeye:))) fajitayı bende çok severim ama kırmızı etli olanını:))) öpüyorum sevgilerimle

Nur Vural dedi ki...

Ellerine sağlık leziz görünüyor:)

Sevgiler...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Gönülcüm;

Canikom gel canım beraber yapar beraber yeris nasıl olsa 5 dk mesafede oturuyoz atla gel canım :) her zaman beklerim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arkadaşlar beğenmenize sevindim pratik bir t6ari,f denemenizi öneririm