26 Şubat 2010 Cuma

Eşime İthafen Gecikmiş Bir Post : Sevgililer Günü Sürprizi

Bu yazıma nasıl başlıyacağım bilmiyorum ama güzel duygular içinde oldugum kesin..

Sevgililer Gününde gelmedi bu sürprizler..

İlk önce bende şaşırdım eşim boş gelmezdi mutlaka birşey alırdı dedim ama o hafta grip olma vesilesi ile bende bir şey alamamış bir şey yapamamış o şekilde geçirmiştik günümüzü..

Evimizde konusuda olmamıştı..Sadece öncesinde eşim çok sık dışarı çıktığım için ve istediğim için Pembe bir netbook ( Küçük Dizüstü Pc) Almak istemiş ürün hakkında yorumlarımızı paylaşmıştık..

Malum dışardada kullanacak olsamda bu küçücük aleti benim için önemli idi özellikleri..Yani hediyem belli idi.. Bu nedenle pekde yadırgamadım sonrasını..

Tabii bende her yıl oldugu gibi bu sefer hediye alamadım pastada yapamadım..İnternetten Limango ve Markofoniden baksamda kafama göre birşey bulamadım :) Ünlü markaların saatleri dışında :) Ondada karar veremedim :)

Derken aradan 2 gün geçti...

Sanırım Günlerden Salı 16 Şubat..

Akşam 19:00 suları..

Zil Çaldı..

Allah Allah dedim kim bu saatte eşim işyerinde İstinyepark Özsüt...

Açtım kapıyı Mehtap Hanım Sizmisiniz?

Evet ..

Buyrun bu sizin için..

Teşekkürler Dedim..

Allah Allah dedim siparişte etmedim herhalde eşimin canı çekti :))

Nefis Profiterollü Bol İri Bütün Bademli Mus Kremalı Bir Pasta...

Aradan 10 dk.geçti..

Tekrar Zil Çaldı..

Zamanlama harikaydı..

Etilerden Bir Çiçekçilik..(Reklamınıda yapayım Lider Çiçekcilik :)) )

Açtım kapıyı..

Tabii ben şok halde çünkü beklemediğim bir anda beklemediğim güzellikte içerisinde her türlü rengin oldugu ,Bol orkideli Papatyalaı Bol Güllü V.s lerle Kocaman kollarımın bile zor taşıdığı makinamın bile ebatından dolayı tümünü çekemediği yatık halde çektiğim için bir güzel çiçek demeti..

O kadar sevindimki anlatamam .. Evimdeki hiçbir vazoya sığmadı düşünün artık :))

Hemen bu renkleri gece çekimide olsa çiçeği sağ sol yaparak aradada çevirerek fotografladım :)

Daha sonra eşim geldi..

Eşime sordum neden hani Sevgililer Gününde değilde bugün?

Çünkü o gün zaten sen bunları herzamanki gibi benden bekliyordun..

Ama bence o günün önemi yok önemli olan diğer zamanlar ve beklemediğin bir anda bunları sana hediye etmekti dedi :))

Hakikatende öyle oldu..

Eğer 14 Şubatta verseydi hiç şaşırmayacaktım..

Ama beklemediğim bir anda üstüste ayarlanmış zaman dilimlerinde beni hediyelere ve sürprizlere boğduğu için inanın çok daha fazla heyecanlandım ve mutlu oldum..
Buarada Canım Aşkım'a Teşekkür Ederim :))

Ve Diğer Fotograflarla bırakıyorum sizi :))

Yoğunlukla çiçek fotografları bu renkleri bu güzellikleri çekemeden edemedim :))



23 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım mutluluğunuz daim olsun inşallah.Rabbim ağzınızın tadını bozmesın.Ben aslen İstanbulluyum 3 sene oldu iş nedeniyle Bursa'ya yer
leşeli.Cartedor davetine eşimin ra
hatsızlığı nedeniyle katılamadım.Ta
biiki duyururum çok öpüyorum...

umutluhayat dedi ki...

öncelikle kocaman bir MAŞALLAH çekmek istiyorum.nazarlardan korunsun evliliğiniz.Böyle bir sürpriz bir kadın için harika bir duygudur.eşiniz çok güzel bir sürpriz hazırlamıştım.darısı bizlerin başına.umarım ömrünüz böyle hoşluklarla dolu olur.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Allah sevginizi hiç eksiltmesin, artırsın.
Hediyelerin çok güzeller.
Nice böyle sürprizli hediyeli günlere,
Sevgiyle kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;

İnşallah bu sefer görüşürüz ayrıca teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

umutlu hayat;

Çok çok teşekkürler..

Evliliğin 7.senesini atlattık inşallah nice 7 senelerimiz olur.Sağolun arkadaşlar

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün yeri;

Çok teşekkür ederim canım arkadaşım sağolun

Burcu Çalışkan dedi ki...

size özel olmuş işte ne güzel :))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Burcum;
Evet öyle oldu teşekkürler..
Buarada benim makinamla carte dor da çektiğin bir kaç pozumuz vardı çok beğenildi teşekkürler :)
Birde arkada fonda kalp kırmızı gibi bir şey çıkmış nasıl olmuşsa loş ortamdan harika olmuş.Ellerine sağlık cnm

MAVİ TUTKU dedi ki...

Yürekten bir MAAŞALLAH diyorum, aman nazar değmesin, hep böyle heyecanlı ve güzel olsun herşey, ve sevgi dolu Aşk dolu olsun.
Eşinize selamlar..

Urfa Tutkunu dedi ki...

Sevgili Değişik tatlar,
Beğeniniz için çok teşekkür ederim. Yazının tamamını okuyabildiyseniz belirtmiştim. Bunu yapan STV değil ki. Onların adını kullanan ve o temiz kurumu kullanarak bir yerlere gelmeye çalışan tamamen farklı bir yer. Bu nedenle insanları uyarmak ve bilgilendirmek istedim. Hem kimse öyle tuzaklara düşüp parasından olmasın, hem de temiz kurumların adı temiz kalsın. Allah hidayet versin onlara da. Sevgilerimle.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Onuncu köyün Adamı;

Çok Teşekkürler Aleyküm selam :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Urfa Tutkunu;

hakikaten kötü bir durummuş.Bizleri bu tür olaylara karşı uyardığın için teşekkürler

ümmühan dedi ki...

Bize de maşallah demek düşer, Allah mutluluğunuzu daim kılsın

Tijen dedi ki...

Nice mutlu yillara!

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ümmühan Teşekkürler cnm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tijencim çok teşekkür ederim

Çalışkan Arı dedi ki...

yorum yazmiycam, moralim bozuldu :(((

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çalışkan arı;

Umarım moralin düzelir.

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Maşaallah, mutluluk ve sağlıkla dolu bir ömür sizlere. Sevgiyle kalın:)

Çalışkan Arı dedi ki...

kıskançlıktan şekerim, kıskançlıktan moralim bozuk :)))))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çalışkan arı;

Moralin bozulmasın herşey iyi olur inşallah sana daha güzelleri gelir cnm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bengücüm;

Teşekkürler canım sağolasın

Adsız dedi ki...

rabbim mutlulugunuzu her daim artirsin hic azaltmasin.

ne guzel surprizler yapmis esiniz.

hayirli aksamlar diliyorum