5 Şubat 2010 Cuma

Klorak %100 Yerli Malı Temizlik Ürünleri





Biz hanımlar;

Temizlik ve Hijyen herşeyden önce gelir..Evimizden temizlik malzemelerini eksik etmeyiz.Hatta uygun bulunca marketlerde birde stoklarız :)
Hijyen özellikle günümüzde ve bu kış aylarında çok önemli.Çocuklarımız var mümkün mertebe bulunduğumuz ortamları temiz tutmalıyız..

Malumunuz grip oldum :)
Nerden kaptım billmem ama Hijyenin önemi çok büyük.Sanırım son günlerde çok dışarda olmamdan kaynaklanıyor.Kalabalık ortamlar v.s
Klorak ürünleri %100 yerli malı sitesinde online olarak satılmakta..
Hemde fiyatları çok uygun.Hemde inanılmaz uygun.
Siteye girince direk fiyatları göremezsiniz belki ama ürünü sepete ekle derseniz fiyatların ne kadar uygun oldugunu göreceksiniz.Bizler hijyen için çoğu zaman çok paralar harcarız.

Bu ürünleri denedim ve beğendim..Grip olmam nedeniyle ben temizlik evime temizliğe gelen bayanda çok beyendi.

Bende beğendim çünkü temizlik esnasında kokudan rahatsız olurum.Çamaşır suyu kokusundan rahatsız olmadım mesela..Ucuz ürün diye ilk önce önyargıyla yaklaşsamda beni yanılttı doğrusu.. Ultra Yoğun Çamaşır suyu hakikaten çok yoğun.Ve Akım hızı yavaş..Öyle bir anda tükenmiyor..Çok fazla kokusuda yok dediğim gibi.. Ayrıca örneğin lavabonuzu fırçalarken ekstra bir temizlik ürünü kullanmanıza gerek yok köpürtmek için kendisi orayı güzel bir şekilde temizleyecek kadar köpürüyor..Güzel bir temizlik sağlıyor.Çok Beğendiğimi Tekrar Söylemeliyim..

Klorak Yağ Sökücüsüde gayet güzel..Pahalı markalardan hiç bir farkı yok bu durumda o kadar para ödemeyede gerek yok.. Abartmıyorum fırınımın üzerinde akşamdan kalma kızartma ve yumurta izleri vardı.Eşim yapmış ve yumurta ve yağları sıçratmış.Bende öylesine bir deneme için sıkayım dedim.Sıktım içeri geldim 2 dk sonra geri döndüm yanık yumurta ve yağlar anında söküldü şok oldum..Bu kadar hızlı olcağını ve kökünden kiri temizleyeceğini beklemiyordum doğrusu..

Birde ambalajlarını çok beğendim.Öyle ezik büzük değil sert plastikten ve gösterişli :)
Ambalajda çok önemli :)

Klorak özellikle Ege'lilerin ve Akdenizlilerin vazgeçemediği eski bir marka..Ama hedefi tüm satış noktalarına ulaşmak..Bunun bir adımı olan online satış ilede bunu yapmakta..

Akdeniz ve Ege bolgesinde yasayan bayanlar marketlerden de alabilirler bu ürünleri..Diger bolgelerdeki tuketiciler ise bu siteden alabilirsiniz.

Klorak Ürünlerini satın almak isteyenler için Yüzdeyüzyerlimalı Web sitesinden Ulaşabilirsiniz.

Buradan..

Evde Temizlik;

Sararmış beyaz çamaşırlara, perdelere yıkarken KLORENK kullanın sarılıktan kurtulun. Banyo perdelerinin alt bölümünde oluşan siyah lekeleri ULTRA KLORAK ile yıkayın, lekelerin kaybolduğunu göreceksiniz.






KLORAK KİR ÇÖZÜCÜ’ yü yer temizliğinde de kullanabilirsiniz. KLORAK KİR ÇÖZÜCÜ parkeleri ve parke aralarını pırıl pırıl yapar. Evlerde bulunan su depolarınızın dezenfektanı için KLORAK ÇAMAŞIR SUYU kullanabilirsiniz.
Buzdolaplarının arka panelinde oluşan yağ, kir ve toz lekelerini


KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ SPREY kullanarak kuru bir bezle silin ve tüm pisliklerden kurtulun.


KLORENK ile kök boya ile dokunmuş halı kilimlerinizi yıkarsanız boyalarının birbirine kesinlikle karışmadığını göreceksiniz.
Mutfak eşyalarının üzerindeki etiket izlerini yok etmek için, üzerlerine KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ SPREY sıkın ve yumuşak bir bezle silin.
Gömlek yakalarındaki kirleri gidermek için, gömleği makineye atmadan önce yaka kısmına KLORAK KİR ÇÖZÜCÜ sürüp 15 dakika bekletiniz.
Yanık tava ve tencerelerinizin dibini KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ kullanarak kolaylıkla temizleyebilirsiniz.

İşte Temizlik

KLORAK KİR ÇÖZÜCÜ’ yü yer temizliğinde de kullanabilirsiniz. KLORAK KİR ÇÖZÜCÜ parkeleri ve parke aralarını pırıl pırıl yapar.
Okullarda, fabrikalarda bulunan su depolarınızın dezenfektanı için KLORAK ÇAMAŞIR SUYU kullanabilirsiniz.
KLORENK ile kök boya ile dokunmuş halı kilimlerinizi yıkarsanız boyalarının birbirine kesinlikle karışmadığını göreceksiniz.
Buzdolaplarının arka panelinde oluşan yağ, kir ve toz lekelerini KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ SPREY kullanarak kuru bir bezle silin ve tüm pisliklerden kurtulun.

ULTRA KLORAK fayans aralarını bozmadan, zarar vermeden tertemiz yapar.
Fabrikalarda makinelerin üzerindeki birikmiş yağ kalıntılarının üzerini tamamen kaplayacak şekilde KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ SPREY sıkılıp, 2-3 dk bekledikten sonra silindiğinde yüzeylerin pırıl pırıl olduğunu göreceksiniz.
Oto yıkama yerlerinde suyla temizlenmeyen araba motorlarına KLORAK YAĞ ÇÖZÜCÜ sıkarak tertemiz yapabilirsiniz.
Oto döşemelerindeki zor kirleri KLORENK LEKE SÖKÜCÜ ile rahatlıkla çıkarabilirsiniz.
Su kazanlarında birikmiş kireç KLORAK KİREÇ SÖKÜCÜ ile kısa sürede temizlenir.


Çay lekesini, pamuklu ve yünlülerde KLORENK ile yıkayarak temizleyebilirsiniz.
Bulaşık makinenizi çalıştırırken az miktarda KLORAK ÇAMASIR SUYU dökerek bulaşıklarınızı dezenfekte edebilirsiniz.
Ampulün üzerine biraz KLORAK ODA PARFÜMÜ’nden sıkınız ampul yakıldığında odanız mis gibi kokar.
KLORAK ÇAMAŞIR SUYU vücut temizliğinde birkaç damla kullanılarak ölü hücrelerin temizlenmesinde ve cildin daha sağlıklı olmasında etkilidir.
Topuklarınızdaki çatlakları gidermek ve yumuşatmak için en iyi çözüm KLORAK ÇAMAŞIR SUYU’ dur.
ULTRA KLORAK fayans aralarını bozmadan, zarar vermeden tertemiz yapar.
Mutfak zeminlerindeki taşlarınızı KLORENK ile sildiğinizde hem matlıktan hem de lekelerden kurtulursunuz.
Çiçeklerinizin vazoda sağlıklı kalma sürelerini uzatmak için vazodaki suya 1–2 damla KLORAK ÇAMAŞIR SUYU dökebilirsiniz.


Firma Profili Ve Tarihçesi



KLORAK markası ilk kez tüketici ile 1960 yılında buluşmuştur. İlk zamanlar cam şişelerde satılan çamaşır ve temizleme suyu 1980lerde hafızalara kazınan sarı plastik şişeye geçmiştir. Ege Bölgesinin ilk çamaşır suyu markası KLORAK, çamaşır suyu kavramını topluma KLORAK kelimesi ile öğretmiştir. Yarım asırlık marka ismi bölgemizin özelliklerinden biri olarak da anılmaktadır.
KLORAK KİMYA ve TEMİZLİK ÜRÜNLERİ A.Ş ise 2004 senesinde kurulmuştur. KLORAK markasını bünyesine almıştır. KLORAK dışında KLORENK, ULTRA KLORAK, ALLURA, KLORAK NİL, KLORAK RA markalarını yaratarak diğer temizlik ürünlerinin de üretimine başlamıştır. İzmir - Torbalı ilçesinde kurulu fabrika binasında üretim yapmaktadır. Ekim 2009’da gene Yazıbaşı’ndaki yeni üretim ve idari binasına geçmiştir. KLORAK A.Ş, halkımızın güvenini kazanarak kaliteden ödün vermeden üretim parkurunu büyüterek sektördeki gücünü kanıtlamıştır.
Ürün kalitelerimizin takdir edilmesi ile iç piyasada bayilik sistemi ile satış hacmi arttırılmıştır. Sektörde yetkin pazarlama ekibi ile gün be gün büyümekte olan pazar payımız, market tipi ve endüstriyel ürünler ile desteklenmektedir. Ürünlerimiz farklı esans çeşitleri ile değişik gramajlarda ve ambalajlarda tüketiciye sunulmaktadır.
Misyonumuz
Ege ve Akdeniz bölgelerinde sektörün lokomotifi olarak diğer tüm bölgelerde de KLORAK ürünlerinin tüm satış kanallarında bulunurluluğunu sağlamak ve lider temizlik firması olmak.
Vizyonumuz
Tüketicilerin ihtiyaçlarına, en iyi kalite ve en uygun fiyatla çözüm getirmek, sektörel yenilikleri takip ederek çağımıza uyum sağlamak, hijyenin önemini vurgulamak ve bu konuda tüketicileri çeşitli yollarla aydınlatmaya çalışmaktır..

2 yorum:

Şeker dedi ki...

harikaymış valla iyiki bu ürünlerle tanıştırdın bizi çünkü ben deterjana çok para ödüyorum bir temizlik kolik olarak meloşcum.

!***Blog Gift***! dedi ki...

Verdiğin siteden fiyatlarına baktım inanılmaz ucuzmuş ucuz denince bu kadar ucuzunu beklemiyordum.Hemde söylediğin kadarıyla ürünleride güzelmiş.Bravo Valla.Paylaşım için Teşekkürler