17 Şubat 2010 Çarşamba

Mısır Unlu Doping Poğça



Neden Doping?

Kendimin geliştirdiği bu tarif yine mutfağa girdiğim hadi poğça yapmaya diye yola cıktığım harika bir tarif oldu..

Doping çünkü içinde her türlü dopingli besin maddeleri var..

Kızıma kahvaltıda ne versem diye düşündüm herşeyin içerisinde oldugu bir poğça dedim..

Ve Harika Bir Lezzet..Kızımında anne bu nefis nefis dediği tat..

Sıcak Sıcak Miss Gibi..

Malzemeler;

1 yumurta
1 su bardağı süt
100 gr.Tereyağı
1 çay bardağı Yonca Mısırözüyağı
3 yemek kaşığı Dolusu Manda Kaymağı
1 su bardağı Yağlı Beyaz Peynir
1 tatlı Kaşığı Balparmak Çam Balı
1 tatlı kaşığı dolusu mahlep
1 tatlı kaşığı Tuz
1 paket Dr.Oetker Kabartma Tozu
2 su bardağı Mısırunu
Alabildiği kadar Söke Vitaminli Mineralli Un

Üzeri İçin;

1 yumurta sarısı
Çörekotu


Hazırlanışı;

Söke un hariç Tüm malzemeler sırasıyla beyaz peynir dahil derin bir kaba koyulur ve yoğurulur.Ardından kulak memesi kıvamına gelecek kadar Söke unumuz ilave edilir.Yoğulur ve yumurta büyüklüğünde parçalar alınarak yuvarlanır yağlanmış fırın tepsisine dizilir.Üzerine yumurta sarısı sürülür ve çörek otu serpilir.180 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirilir.Afiyet Olsun..

40 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Hemen alıyorum 21 numara ile ayy kahvaltı etmedim nasıl güzel duruyor kokusu burnuma geldi desem yeridir. Bir tanede yemek için alıyorum sevgiyle kal...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler canım beğenmene sevindim tavsiye ederim çok lezzetli oldu..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gercekten malzeme listesi cok ilginc:) Ellerine saglik. Tadina bakma firsatim olsaydi keske!

Sevil Şahin dedi ki...

ellerine saglık tatlım kızına da sanada afiyet bal olsun
sevgiler

Unknown dedi ki...

kahvaltı yapmayan çocuklar için güzel bir tercih olur...
herşey var içinde bir bardak sütle bir poğaça yeter
ellerinize sağlık ...

Benhurum dedi ki...

Meloşum yine döktürmüşsün ellerine sağlık;)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevgi;

Evet Kahvaltı yapmayan çocuklar için birebir bir tarif:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevgi;

Evet Kahvaltı yapmayan çocuklar için birebir bir tarif:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Düş Bahçesi;

Keşke tadına bakma fırsatın olsada ikram edebilsem..ama bence denemelisin :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

benhurum;

Teşekkürler canikom görüşmek üzere inşallah :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevilcim;

canım teşekkürler :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım çok iyi bir fikir,çok da güzel görünüyor ellerine sağlık.Sevgi ve saygı ile kall...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler Canım

Unknown dedi ki...

gerçekten içinde yok yok.bomba dedigin kadar var yani.ellerine saglık.

Esra dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor. İçindeki vitaminlere diyecek yok müthiş..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler Eylecim

Hakikaten Var :)

Federica Simoni dedi ki...

ciao! grazie della tua visita!! complimenti per il tuo bellissimo blog ricco di tante belle ricette!! ciao ciao!

Unknown dedi ki...

merhaba ben geldim yine ..
nerede oturduğumu sormuşsun
ben Başakşehirde oturuyorum ..
Annem Sarıyerde ama ben o tarafları daha iyi bilirim ...
neresindesin Sarıyerin ..
Annemler Sarıyer merkezden biraz daha yukarıdalar..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm nefis görünüyor bende denicem mısır unlu bombayıı:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Esracım Teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kalp kurabiye dene bombayı :) deneyince bana haber et :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Federica Ziyaretin için teşekkür ederim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevgicim;
sana yazacağım :)

Velva dedi ki...

Absolutely beautiful!

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım yanına da sıcak bir çay nasıl iyi giderdi:))
Ellerine sağlık canım
sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Velva;

Thank you

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Lezzeti Bol;

Tijencim hakikaten çayla nefis oluyor

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis ötesi. Nasıl da canlı çıkmış, fotoğraflar. Bayıldım.
Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Çayımızın yanında şimdi olsa ne iyi olurdu..Ellerine sağlık canım..



Sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Damak Tadı;

Valla hep birlikte çay yanında yesek daha ii ourdu tadı çıkardı :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün Yeri;

teşekkürler Canım

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık poğaça canavarı olarak tam benlik...

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim ne güzel bir poğaça bu böyle.. harika görünüyor.. eline sağlık..
mısır unu kullanmayı çok severim.. tarifi alıyorum denediğimde haber veririm..
muck...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

çELEBİ74;

MUTLAKA HABER VER :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

PEMBETATLAR

ASLICIM;

BENCE DENEMELİSİN POĞÇA CANAVARI OLARAK :)

MISIRUNUNUNDA VERDİĞİ TAT HARİKA..

Disalce dedi ki...

resmen adına yakışır bir poğaça olmuş..ellerine sağlık..

görüntüsüde bir harika zaten...

öpüyorum seni..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Disalcim;

Teşekkürler Beğenmene sevindim

Zehra Gürgen dedi ki...

Cnm poğaça al bni ye diyor bakanlara..
Elimi uzatıp alsam ayıp olur mu?

ellerine sağlık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım Çok Teşekkürler Gel İkram Edeyim :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mısırunun verdiği lezzete bayılacaksınız..Denemenizi öneririm arkadaşlar.Hepinize çok teşekkürler değerli yorumlarınız için..