11 Şubat 2010 Perşembe

Fackelmann'dan Seçmeler


Arkadaşlar Sizi Çok Güzel,kalitesine güvendiğim FACKELMANN Ürünleri ile Tanıştırmak İstiyorum..Umarım sizlerde benim gibi beğenirsiniz..Şahsen ben kısmen sizlerle paylaşacağım ürünlerine hayran olduğumu söyleyebilirim..

Fackelmann Bir Alman Markası..


Umarım dikkatimi çeken ürünlerini sizlerde beğenirsiniz..


İlk Önce Buharlı Pişiriciden Başlayalım..


FACKELMANN Buharda Sebze Pişirici
Genel Özellikleri :
Fackelmann Buharda Sebze Pişirici


ZENKER FACKELMANN 4 Parça Kek Kalıbı


Baton Kek Kalıbı 25 cm

2 Parça Kelepçeli Kek Kalıbı 26 cm

Tart Kalıbı 28 cm

Kullanmadan önce sıcak su ile durulayıp hafifçe sıvı yağ, margarin veya tereyağ ile yağlayın.
230 dereceden fazla ısıtmayın
Yiyeceği en az 10 dakika bekletip soğuttuktan sonra çıkarınız
Pişirmeden sonra temizlemek için sadece sıcak su,sıvı deterjan,yumuşak sünger veya bez kullanınız.
Kesinlikle metal,yün ve keskin objelerle temizlemeyiniz.


FACKELMANN ZENKER 3 Bölmeli Fırın Tepsisi 37,5 x 52 cm.
Genel Özellikleri :
ZENKER 3 Bölmeli Fırın Tepsisi 37,5 x 52 cm.



FACKELMANN Yeşil Elma Dilimleyici
Genel Özellikleri :
Fackelmann Elma Dilimleyici




FACKELMANN Pasta Süsleme Teli YENİ!!!
Genel Özellikleri :
FACKELMANN Pasta Süsleme Teli



FACKELMANN Pasta Kesici


FACKELMANN Ayarlı Dikdörtgen Kek Kalıbı YENİ!!!

Genel Özellikleri :
Fackelmann, ayarlanabilir dikdörtgen kalıp.
Eni 18.5 cm'den 34 cm'e,
Boyu 27.5 cm'den 52 cm'e kadar değisebiliyor.



FACKELMANN 12'li Pizza Tepsisi 38.5 x 26 cm.
Genel Özellikleri :
FACKELMANN 12'li Pizza Tepsisi 38.5 x 26 cm.


FACKELMANN Dekorasyon Şablonu

Genel Özellikleri :
Dekorasyon Şablonu



Fackelmann'ın Daha çok (500 civarı) ürünleri bulunmaktadır.Şimdilik sizlerle bu ürünleri paylaşıyorum.


Ürünleri Google aramalarında bulup satış yapılan yerlerden temin edebilirsiniz.Yada bazı Büyük Marketlerden Bulabilirsiniz...Birde Fackelmann Shop Mağazası Bulunmakta...

Adres:

FACKELMANN TürkiyeYalı Yolu Tünel Caddesi Ismail Ergin is Merkezi

A Blok No. 56 / 1 34744 Üstbostancı Istanbul - Türkiye

13 yorum:

Şeker dedi ki...

Bu ürünleri ilk defa duydum.Çok güzeller hepsi.Özellikle 3 bölmeli tepsi ve pizza kalıbı tepsisine hayran oldum.En yakın zamanda temin etmem lazım.Teşekkürler

Miss Beyaz Gelinlik dedi ki...

Hayran oldum ben bunlara.Başka modelleri varmı?
Neleri var paylaşabilirmisiniz.
Ben bu tür ürünlere bayılıyorum.
Çeyiz düşünenler içinde ideal ürünler.Merakla bekliyorum.

Made İn Chef dedi ki...

Meloşcum çok güzelmiş bu ürünler.Devamını bekliyorum merakla.Elma Dilimleyici çok güzelmiş.Nettede satılıyor değilmi?
Mağaza bana uzak maalesef.

!***Blog Gift***! dedi ki...

Gerçekten güzelmiş.Deneyimlerinide paylaşırsan sevinirim.Bunlarla hazırlanan tarifler eminim görsel açıdanda güzel olacaktır.Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün Yeri;

Asıl ben Teşekkür Ederim Beni takip ettiğiniz için :) İyiki Varsınız

Blog Gift;

İnşallah Canım

Şeker;

Evet o ürünlerine bende bayıldım

Miss Beyaz Gelinlik;

Dediğin Gibi Tam Çeyizlik :)


Sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Made İn Chef;

Evet nettede satılmaktadır.
Hatırladığıma göre pasta malzemeleri satan dükkanlar ve carrefourlardada var.Bir bak istersen..

deniz dedi ki...

Gerçekten çok güzel ürünleri var canım.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Denizcim;

Hakikaten çok güzel daha farklı çeşitleride var.Silikon kek kalıplarıda şekilli kalıplarda mevcut.

kalpkurabiye dedi ki...

ayy çok güzellerrr bayıldımm:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kalp Kurabiye;
Bende çok beğendim :) Diğer ürünlerinide fırsat bulursam paylaşıcam inşallah sizlerle :)

Unknown dedi ki...

Harikaymış bunlar başka hangi modelleri var.Ben kelepçeli ayarlı bir kalıp istiyorum.Birde bıçak ürünleri pizza aletleri varmıdır?
Bilgilendirirseniz sevinirim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Dilekcim evet bıçak ve pizza aletleri var.Kısmet belki onlarıda paylaşırım buradan :)