21 Şubat 2010 Pazar

Eminönü Blog Yazarları Buluşması & Saltysardine Sürprizi

Merhaba Arkadaşlar;


Biliyorsunuz Celebi74 Nilgüncüm'ün Düzenlediği Eminönü Kahve Dünyası Blog Yazarları Buluşması Gerçekleşti..

Maalesef Blog yazarlarımızın çoğunun son anda işleri çıkmış,kimileri ise kötü haberler nedeni ile gelememişti..

Fakat yinede buluşmamız çok samimi ve eğlenceli geçti..Ve Bol Hediyeli..

Nilgüncüm Sağolsun Kızım için Calliou Boyama kitabı hazırlamış bu duruma kızım kadar bende sevindim..Üstelik yanında boya kalemleri ile birlikte..

Ve diğer tüm arkadaşlara kibrit kutuları içerisinde kolye ve kokulu keçeli çiçeklerden hazırlamış..Eee gelemeyenlerin haklarınıda biz aldık :) Paket içeriğini daha sonra fotograflarla paylaşacağım :)

Ellerine sağlık diyorum Ve Çok teşekkür ediyorum..

Gelelim Diğer Hediyelerimize;

Saltysardine Doğal Ürünlerinin sahibi Sevgili Didem Hanım;

Bu özel buluşma için bana en güzel ürünlerinden ve ürün çeşitlerinden yolladı..Hemde hiç tereddüt etmeden ve memnuniyetle..Buradan Sevgili Didem Hanım'a Gönderdiği hediyeler için Ve Organizasyonun eğlenceli geçmesine katkıda bulunduğu için Teşekkür ederim..Gelen blog yazarlarına dağıtmam için tabii gelemeyenler şansına küssün bu güzel hediyeleri kaçırdılar..
Tamamen Doğal Kimyasal İçermeyen SaltySardine Ürünlerinden Daha Önce Burada Bahsetmiştim.İsterseniz Ürün hakkındaki yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz..


Ürünler;

Saltysardine Fixos

Saltywasher Color Likit Çamaşır Deterjanı

Saltywasher Özel Gün Çamaşırı


Blog Arkadaşlarım Sağolsunlar benimle ürünlerle fotograf çekildiler..Tüm Kahve Dünyası bizi izledi bu arada :) Kendimizi bir an Katalog çekimlerinde sandık..Hatta arada yanımıza gelip ürünleri soranlar oldu..Eee masamızı süsledi ürünler oturum boyunca :) Merak ettiler..Tabii bizde anlattık :)) (Türk milleti olarak çok meraklıyız ya :)) )

Ürünlerin ambalajlarınıda çok beğendiler ürünleri hem inceledik hem muhabbet ettik :)

İyi Günlerde Kullanın arkadaşlar :)

Tekrar Saltysardine'ye Ve Didem Hanım'a bu güzel ürünler için Teşekkür Ederim..

Daha sonra fotograf ve kahve faslı bittikten sonra biz Esrailemutfak ile ayrıldık :)

Çelebi74,Benhurum,Özlemce ise başka yöne ayrıldırlar :)

Esrailemutfak ile Eminönü alışverişi yaptık harika şeyler aldık Ve Ordan diğer 2 blogcu hemde samimi arkadaşlarımıza ziyarete gittik :)

Ebrulimutfakta ve Gülser'e...

Eminönüden yorgun ve acıkmış bir şekilde sofralarına konuk olduk.Saltysardine ürünlerinden bahsetttik ve hediye ettik :)

Günün sonunda ise güzel bir çay keyfinden sonra evlerimize ayrıldık...

Günün Özeti ise Çok Güzel Vakit Geçirdik..Tüm arkadaşlarıma bu güzel gün için Teşekkür ederim..

İnşallah Sevgili Benhurum'un Nisan sonu Gibi Emirgan Korusu Pikniğinde Diğer arkadaşlarla görüşmek üzere..
EsraileMutfak
Özlemcim 1 (Blogunun adını henüz bilmiyorum öğrenince paylaşacağım :))
Celebi74
Benhurum
Esrailemutfak

Özlemcim 2



Yeniden Buluşmak Ve Görüşmek Dileğiyle..

25 yorum:

3prenses dedi ki...

hepiniz pırlanta gibisiniz.darısı başıma diyorum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çok Teşekkürler Çok Naziksin :)
Ama arkadaşlarımın hepsi öyle gerçekten :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

ÇOK İSTEDİM AMA GELEMDİM BAHARDA İNŞALLAH SEVGİLER.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Keşke Gelebilseydin ama Sağlık olsun İnşallah bahardakine gelirsin o zaman çok güzel olur :)

Sevgiler Canım

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Birbirini tanımayan maarifetli bayanlar teknoloji sayesinde bir araya geliyor. Sevgiyle kal canım.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

BENGÜCÜM;

ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.KEŞKE SİZLERDE OLSAYDINIZ.İNŞALLAH EMİRGAN KORUSUNDAKİ BULUŞMADA DAHA KALABALIK OLUCAZ :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hepinizin yüreklerinin güzelliği yüzünüze vurmuş, çok güzel gün geçirdiğiniz belli arkadaşım, hep mutlu ve sağlıcakla kalın.

Bende inşallah Ankara buluşması yapıcam, hep siz mi imrendireceksiniz bizi :-)

Disalce dedi ki...

çok güzzel etkinlikler yapılıyor istanbulda..bunlardan faydalanamıyoruz ama fotoğraflardan blog yazarlarını görmek hoş oluyor doğrusu...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Disalcim;

Keşke sizleride görebilsek..Ne güzel olurdu değilmi..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sibelcim;

Çok Teşekkür Ederim.

Yap tabii bizde sizleri tanımış oluruz ne güzel :)

Unknown dedi ki...

güzel bir buluşma olmuş ama sayı az sanki ..
kocaman bir dünya ama tanışmak bir araya gelmek organize biraz zor sanki ..
gerçi bende yeniyim ama isterim bir araya gelmeyi tanışmayı..

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim bir kez daha sizlerle olmak çok güzeldii.. gelemeyenler olduğu için ben çok üzüldüm ama..
günümüz tabiki güzel geçti.. iyikide düzenledik iyikide orada olduk..
bende hepinize ayrı ayrı çoook.. teşekkür ediyorum.. yayınımı bu akşam yapabileceğim umarım.. sevgiler.. selamlar...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevgi;

Eminönü alışveriş maksadıyla buluşma oldugu için ve sanırım kimi arkadaşlarımımızın ansızın çıkan programları için az oldu.İnşallah Daha sonra yapılcak buluşmalar var onlar kalabalık olucak.

Gönüller bir olsun az ama eğlenceli idi..En azından hepimiz sohbet edebilme imkanı bulduk bol bol detaylı :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Celebi74 Nilgüncüm;

Çok Tatlıydın canım gülen yüzün hiç solmasın yeniden kaçamaklar yapma dileğiyle :)

Benhurum dedi ki...

Meloşum haklısın gerçekten güzel bir gün oldu bol sohbet ve bol hediyeli sana, çelebi74'e ve Saltysardine'den Didem hanıma çok teşekkür ediyorum. Bende bu hafta içinde bloğumda hediyelerimden bahsedeceğim inş. Bahara görüşmek üzere hoşçakal, sevgiyle kal tatlım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Benhurum;

Canım Gülen yüzünüz solmasın herşey çok güzeldi..Yeniden görmek sizleri iyi geldi.İnşallah yeniden buluşucaz..

Şeker dedi ki...

Canım hediyelerin için ve paylaşımın için çok teşekkürler.Hakikaten saltysardine ürünleri çok güzeldi.Didem hanıma vbe sana teşekkürlerimi sunarım.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Memnun olmanıza sevindim :)

Esra dedi ki...

Çok güzel bir gündü benim için, gülen yüzünüz hiç solmasın kızlar.
Saltysardine ürünleri ve Nilgün'ün hediyeleri de ayrı bir hava kattı buluşmaya..Yeniden görüşmek dileğiyle.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Esracım Aslında sık sık tekrarlamak lazım birbirimizle daha sıkı konuşma fırsatı bulabildik :)

Nilgünün hediyeleri gerçekten süperdi..

Bol hediyeli bir buluşma oldu :)

mutfakcini / ebruli dedi ki...

Aklım sizdeydi hep.Bi dahakine inşallah canım.Ne güzel fotoğraflar.Demek bizim hediyeleri de paylaştınızzzzzzzz :) İlk fırsatta görüşmek dileğiyle canım,resimdeki tüm fıstıkları öpüyorum ;)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mutfakcini Ebruli;

Canım inşallah bir dahakine..

İlk fırsatta görüşücez inşallah :)

Saglıklımutfak dedi ki...

Meloşcuğum , kızdın bana biliyorum ama kızma . geçerli nedenler çok fazla . orada olmayı gerçekten isterdim ki en baştan çok hevesliydim nilgünle konuşurken de öyle . ama işte olmadık bir şeyler çıkabiliyor maalesef. çok öptüm seni bu arada blog teman daha iyi olmuş. sevgiler tatlım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hilalcim;

Yeni yeni planlar var canım o zaman onlara katılırsın :) öptüm

Adsız dedi ki...

Hey i am suuper boy