22 Şubat 2010 Pazartesi

Selva Ispanaklı Mantı Ve Kepekli Erişte

Tarif vermeye gerek yok..O kadar lezzetli ve pratik bir yemek ki..

Selvanın yeni çıkardığı Ispanaklı Mantı Ve Kepekli Erişte ile Sofralar Şenleniyor..Bence Denemelisiniz..

Kepekli Mantısı çok lezzetli diyet yapanlar için ise çok uygun..

Ispanaklı mantı ise harika ..Üzerine Sarımsaklı Yoğurt ve Pulbiberli Salçalı Tereyağı gezdirdinmi lezzetine lezzet katarsın..

Zaten Normaldede Ispanağa Yoğurt yakışmazmı ?

Mantı ile Ispanak Süper bir ikili olmuşlar..Benden Tavsiyesi :)


18 yorum:

oznurunelemekleri dedi ki...

Harika bir sey ben kendimi bidim bileli rejimdeyim bana uyar :))) sevgilerimle

susamcorekotuFeriha dedi ki...

NE LEZZETLİDİR KİMBİLİR? ŞİFA OLSUN

MAYRI dedi ki...

Mmmm denemeye değer. Paylaşım için teşekkürler.
<:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Paylaşımın için teşekkürler. Ispanaklı mantı iyi fikirmiş. En kısa zaman da alıp yapacağım..
Sevgiyle kal.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım siteni değiştirmişsin. Güzel olmuş. Güle güle kullan.
Mantı için söylenecek söz yok. Çok güzel görünüyor.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Esra dedi ki...

Ellerine sağlık canım, bence de lezzetleri harika..

kalpkurabiye dedi ki...

off off off burada satılmıyor henüz bu ciciler:)) satılsa da alsak:)))) ellerine sağlık canım seninkiyle yetiniyoruz bugün:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Özgülün Melekleri;

Bencede denemelisin hem lezzetli hemde diyet için uygun :=)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Susam Çörekotu;

Hakikaten Lezzetli :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mayrı;

Ben Teşekkür Ederim Sizler beni ziyarete geldiğiniz için :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün yeri;

mutlaka denemelisin

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Esracım Teşekkürler ;Canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kalp Kurabiye;

Umarım en yakın zamanda satılır.Bende pek fazla marketlerde görmedim sanırım yeni ürün ondan canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Lezzetibol;
Tijencim;

Mantı lezzetliydi ..Fotograflar ise gece çekimi ve flaşsız :)

Temamı beğenmenize sevindim geçici olarak yaptım ama aydınlık bir tema olsun istedim..
Sevgiler :)

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim ne güzel görünüyorlar ilk fırsatta deneyeceğim mutlaka..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Nilgüncüm;

Denemelisin :)

Öptüm

Sibella dedi ki...

Etle aram olmadığından zaten hep soyalı mantı alırım ben, ıspanaklısı daha da hoşuma gitti, ilk market ziyaretinde alınıp denenecek :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

O zaman denemelisin :)