11 Şubat 2010 Perşembe

Peynirli Selva Şipşak Makarna

Evet Son Günlerde Selva Makarnanın Anadolu Amber Durum İrmiğinden üretip,katkısız bir şekilde piyasaya sürdüğü 3 dakikada pişen enfes Lezzete sahip Selva Şipşak Makarnasından bahsetmek istiyorum..

Daha önceden aldığım Selva Pakedinden farklı idi Bu Paket..Maalesef fotografları diğer pc de kaldığı için yeni ürün çeşitlerini yayınlayamıyorum..Ama diğer pc me geçince ve diğer ürünleride kullandıkça diğer ürün fotograflarınıda yayınlayabilirim..

Ispanaklı Mantısından Tutun,Kepekli Eriştesinden,Yumurtalı Eriştesin,Yeni nefis vakumlanmış irmiğinden,Şehriyesinden,Şipşak makarnasına ve diğer çeşitlerinden hepsine hayran kaldım..

Çevremdeki herkesde kullandı ve hayranlıklarını dile getirdiler..İlk onay raporunu onlardan aldım :) Eee Selva Komşu Hakkı Reklamı yaptı bizde Komşularımızla Paylaştık hem onlar mutlu oldu hem biz :)

Ben uzun zamandır duran paketleri yavaş yavaş kullanmaya başladım.Şipşak Makarnası harika idi..

Lezzet Şahane ve söylenildiği gibi 3 dk .hazır..

Biliyorsunuz ben pratik ve hızlı tarifleri severim.Malum vakitsizlikten çoğunlukla pratik yemekleri tercih ediyorum..
Halbuki kızımdan önce ne sarmalar sarar,ne baklavalar açar,ne katmerler,pastalar yapardım..
Şimdide yapıyorum ama o kadar sık değil..
Artık o yiyecekleri kayınvalidemde tadıyorum..
Vakitsizlik..

Daha öncede bahsetmiştim ben makarnayı pilav gibi yapıyorum.Ama bu sefer makarnalarımız çabuk piştiği için su miktarını çok az azalttım..

Buyrun Kolay Ve Vitamini kaybolmayan Benim usul Makarna Tarifime..

Malzemeler;

1 paket Selva Şipşak Makarna
1/3 çay bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
1 Tatlı kaşığı Tuz
900 ml Su

Üzeri İçin;

Yağlı Beyaz Peynir

Hazırlanışı;

Kaynamış su,Tuz,ve sıvıyağ bir tencereye konulur ve kaynayan suyun içerisine selva şipşak makarnalarımız konulur.Harlı ateşte Pilav gibi suyu çekene kadar makarnalarımız pişirilir.Arada karıştırmayı unutmayın.Piştikten sonra üzerine Peynir parçacıkları ile Servis Yapın..Afiyet Olsun..

6 yorum:

Sevtap dedi ki...

Birde ben deniyim merak ettim ellerine sağlık arkadaşım

kalpkurabiye dedi ki...

çok ilginçmiş hiç dikkat etmemişim marketlerde bakayım bu gittiğimde vardır inşallah buralardada:))

Zehra Gürgen dedi ki...

Bu markayı hiç denemedim biliyormusun cnm? pastavilla kullanırım hep yada barilla ama merak ettim Selva'yı deneyeceğim

Unknown dedi ki...

bende selvanın ıspanaklı mantısını aldım yanlışlıkla alınmış tı ama çok beğendik gayet güzel di şimdi bütün ürünlerini denemeye çalışıyorum:)aslında makarnada favorim barilla ama selva da iyi galiba mantıya bayıldık:)sevgiler.

asya yusof dedi ki...

Bende senin gibi makarnayi sevenlerdenim hele penirli makarna delisiyim esim hic sevmedigi icin sadece cocuklar kendim icin yapiyorum evde makarnayi
soslu soteli falan olursa
ara sira yer ama boyle sade ve peynirli hayatta yemez
ellerine saglik canim istedi kalkip aksam yemegi icin kendime yapicam paylasim icin tesekurler.. bende useniyordum ne yemegi yapayim diye saat sabahin ucunde is basi yapinca insan saat 1 de eve geldiginde cani hic bir is istemiyor hele hele 40 taneyi askin pasta yaptiysa inan bu makarna fikri iyi geldi..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

evet 2 gün öncede sıpanaklısını yaptım onuda yakın zamanda yayınlayacağım
Teşekkürler arkadaşlar mutlaka deneyin :)