3 Şubat 2010 Çarşamba

Üçsan Plastik Oval Saklama Kaplarım..


Bakliyatlarım poşetlerden çıktı bu şirin kaplara yerleşti..Bu durum çok hoşuma gitti.Hem mutfakta bana kolaylık sağladı hemde ağzı açık poşetlerden dökülme ve bozulma derdine son oldu.

Diğer bakliyatlarım içinde bu ürünlerden temin etmem lazım.Çok hoşuma gitti.Minik Kızımın bile öyle hoşuna gittiki üst üste dizmeye başladı :))



Sizcede mutfakta kolaylık ve hijyenik değilmi?

Erzak çekmecelerimin içerisine dökülen bakliyatlardan bıkmıştım artık..

Üçsan Plastiğin ürettiği bu ürün benim kurtuluşum oldu..

En kısa zamanda devamını temin etmem lazım..

Mutfağımın bu ürünler sayesinde Tertemiz ve tertipli olması içimi açıyor..

5 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

cok duzenli olduklari kacinilmaz bir gercek cok ta sevimliler ama benim nacizene fikrim hep camdan yana olmustur sanki bana daha bir guvence veriyor.iyi gunlerde kullanman dilegile.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler canım

Sevil Şahin dedi ki...

:)) hadi bakalım kızına bir oyun daha çıktı
güle güle kullan canım
sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

evet benimde acil edinmem şart..yoksa mutfak iyice baş edilmez olacak !!

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım evet bir kurtuluş oluyor.