26 Şubat 2010 Cuma

Eminönü Yüksel Pastacılık

Hafta sonu Eminönü Kahve Dünyası buluşmamız vardı..Her zamanki gibi Yüksel Bey'in uygun fiyatları olan dükkanına gidemeden ve alışveriş yapmadan edemedim..Fiyatlar çok uygun her türlü pastacılıkta kullanılan malzemeye erişebilirsiniz..

O Kalıplar,O Bıçaklar,O Duyular,O silikon kalıplar ve soslar :) Mamul Kalıbıda isteyenler için orada mevcut sadece 3 tl..

Gidip Uygun Fiyatlardan yararlanabilirsiniz ki ben çok fiyat araştırması yaptım :)

Yüksel Pastacılık
Asmaaltı kızılhan Sk. No:3
Eminönü / ISTANBUL
Tel : 0 212 519 96 73
Tel : 0 212 519 73 72






9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahhhh İstanbuluma bir gitsem neler yapıcamda:))Sevgiler canım...

Narince dedi ki...

Sırf Eminönü'nü gezmek için atlayıp İstanbul'a gidesim var. Siz orada her malzemeyi, alet edevatı buluyorsunuz kolayca. Burada yok, olanlar da toptancı zaten. Büyük marketlerde bulduklarının fiyatları ise uçuk oluyor.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;
Gel valla bekleriz :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Narince;

Canım bence sen bir istanbul turu yap :=)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Biz de bu hfatasonu ceydayla talan ettik eminönü'nü:) gerçekten çok uyguna bişiyler bulunabiliyor, ilk fırsatta yeniden gidicem:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zeynep ;

Evet bende gidicem ilk fırsatta :)

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Hiç gidemedim Eminönüne, bu işlere bulaştım bulaşalı. Ama, çok şey kaçırıyorum belliki. Adres için teşekkürler.

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Hiç gidemedim Eminönüne, bu işlere bulaştım bulaşalı. Ama, çok şey kaçırıyorum belliki. Adres için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Pasta Malzemeleri merkezi olan Yüksel Pastacılık olarak size teşekkür ediyoruz.