3 Şubat 2010 Çarşamba

Orman Meyvalı Kremalı Kolay Pasta


Yine pratik kolay ve hayatımızı kolaylaştıran ürünlerle hazırladığım hafif bir pasta tarifi..

Artık ani misafirleriniz için menü çıkarmak hiçde zor değil :)))

Hemde az ve pratik malzemelerle..

Üstelik Çok hafif ve lezzetli bir tarif ile..


Malzemeler;

1 adet Uno Pastaban

2 poşet Dr.Oetker Orman Meyvalı Kremşanti

2 su bardağı Süt

2-3 Adet Muz


Hazırlanışı;


Pastabanımızı ortadan ikiye ayırıp her iki tarafınıda biraz sütle ıslatalım.

Orman meyvalı kremşantimizi süt ile çırpalım.

Muzlarımızı dilimleyelim.

Pastabanın Altına gelecek kısmını servis tabağına alalım ve hazırladığımız çırpılmış kremanın yarısını içerisine sürüp üzerine muz dilimleri dizelim.

Diğer 2.kat pastabanımızı üzerine kapatalım.

Üzerine kalan kremamızı sıvayalım ve kalan muz dilimleri ile pastamızı süsleyelim.

Buz dolabında 2-3 saat dinlendirerek servis yapalım.

Afiyet Olsun.

12 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü. gerçekten kolay ve bir o kadar da güzel bir tat olmuş.
Sevgiyle kal.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba canım.Nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler bıraktım:)

İnci Yemek dedi ki...

meloşum senin bu pratik tariflerine bayılıyorum :)bella muffinleri aldım hazırladım çok sevdik :)bir tane tuzlu ve kakaolu muffin:)nefisti şimdi yedik resimler sonra.pasta nefis görünüyor bu da denenecekellerine sağlık canım öpüyorum..

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor, sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık ne kadar hoş bir görüntüsü var...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerınıze sağlık rengine bayıldım.
Sevgilerle...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım çok özür dilerim. Yoğunluğumdan dolayı mimine bir türlü karşılık veremedim ama vereceğim canım.
Çok çok özür dilerim. Hep aklımdasın.
Pastan şahane olmuş bu arada canım
ellerine sağlık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

annemin pastasında bende kullandım bu nefissss şantiyi gerçekten çok güzel bir tadı var senin pastada şahane tatlımm ellerin dert görmesinn..

Unknown dedi ki...

bu pastabanlar bence güzel bir buluş biz bayanlar için.çok pratik oluyor.ellerine saglık.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler Arkadaşlar Beğenmenize sevindim..

casminella dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor, ben de yenilikleri en çabuk ben görürüm sanırdım, beni şaşırttınız doğrusu, şu orman meyveli krem şantiyi mutlaka denemem lazım...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deneyin mutlaka beğeneceksiniz :)