8 Şubat 2010 Pazartesi

Nescafeli Damla Çikolatalı Kek


Hafta sonu hazırladığım harika bir kek tarifi..

Malzemeler;


1 paket Söke Sade Kek Karışımı

4 yumurta

1.5 su bardağı toz şeker

125 gr.Halk Kase margarin (Yumuşak Oda sıcaklığında)

1.5 su bardağı süt

3 paket 3 in 1 arada nescafe

1 su bardağı Elit Bitter Damla Kokolin

Hazırlanışı;
Yumurta ve toz şeker çırpılır.Ardından margarin ilave edilerek çırpılmaya devam edilir.Daha sonra süt ve nescafe ilave edilir.Söke Sade Kek Karışımının tamamı boşatılır ve karıştırılır.Yağlanmış kalıba kek karışımının yarısı dökülür.Arasına 1 su bardağı kokolin damla çikolata dökülür.(Kek kalıbının dibine yapışmasın diye)Kalan kek karışımı kokolin damla çikolatanın üzerine dökülür.Ve 180 derece fırında pişirilir.Afiyet Olsun..

12 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok nefis görünüyor, ellerinize sağlık, güzel bir hafta diliyorum, sevgiyle kalınız.

zuzu günlüğü dedi ki...

ya harika görünüyor ama benim kekim kalıba yapışıyor ne yapıyorsun ve damla çikolatalarım kekte eriyor

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Canım ellerine sağlık. bende denemek istiyorum. Afiyet şeker olsun. Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlıkk çok güzel görünüyorr bende kahveli kek yapmak istiyodum dur bakalım biraz daha iyileşeyimde geçeyim mutfağaa:))

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAGLIK NEFİS OLMUŞ AFİYET BAL OLSUN
SEVGİLER

KEYFESEYRAN dedi ki...

Eline sağlık meloşcum harika görünüyor

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

zuzucum ya kalıbından kaynaklanıyordur ya yağlamıyorsundur.iyice yağlamak lazım hatta margarinle yağlamak daha iyi sonuç veriyor.Damla çikolatalar eriyebilir ama kekiniz soğuyunca güzel bir hal alır.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hem nescafe var hemde çikolata
Harika canım
ellerine sağlık
sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımmneskafeli ellerine sağlık meloşum:)

www.bashaks-cusine.blogspot.com dedi ki...

Kekiniz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık ...olsa da yesem dedim:)

Hayattan Azıcık dedi ki...

Zerafetin için teşekkür ederim. Katılımınım beni mutlu etti. 20 numara ile güzel kekini yayınladım. Sevgiyle kal.. İzlemekteyim :)

umutluhayat dedi ki...

eminim tadıda harika ellerine sağlık