26 Şubat 2010 Cuma

Eminönü Bereket Döner'de İskender

Hafta sonundan o kadar güzel görüntüler biriktiki kısmen yayınlıyorum :))

Eminönüne gidilirde aç dönülür mü?

Sevgili Esrailemutfak ve Eşlerimizle birlikte Bereket Döner'e karnımızı doyurmaya girdik..Ve Nefis İskenderini tatma fırsatı bulduk..

İçecekler gelmeden sofra donatılmadan hemen fotografladım aksi taktirde acıkmış olan ahali iskenderlere dokunmuş ve bu düzgün kareleri yayınlayamayacaktım :))

Biliyorum sizinde iştahınız kabardı..Şuan benimde öyle..
Ama gurmelik yapmadan,gezdiğimi karelemeden edemiyorum işte :)



24 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Ohh afiyetler olsun canım :)Yayınladım buluşma bilgilerini.Sevgiler :)

ümmühan dedi ki...

oo nefis görünüyor, afiyet olsun size :)
İstanbul'a gittiğimizde eşim beni de Bereket Döner'e götürmüştü, ama iskender yememiştik, bi dahaki sefere yiyelim inş :)

Sevil Şahin dedi ki...

afiyet bal olsun
tam da öğle vakti karnımı açıktırdın.:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
afiyetler olsun.
Sevgiyle kal.

emelce yemek dedi ki...

oyle ozendim ki size eminonunde olmayi ben de cok isterdim.vatanindan,dogup buyudugu istanbuldan uzak olmak.ama yazin ordayim allah kismet ederse.istanbul yazilarinizi bekleyecegim.ben sayfaniza ilk defa girdim.ben de blogumu kurali 1 ay olacak,daha yeniyim yani.beklerim.sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

BAL ŞEKER OLSUN TATLIMM:))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Ayy bu bana yapılır mı? :(( ayy bayılırım iskendere ne zamandır yememiştim. Afiyet olsun canım ya. Bir de utanmadan yayınladın helal olsun. Ya yiyen var yiyemiyen var dimi ama :PP Şaka şaka :) hem göze hem dilimize hitap ettin nice güzel hafta sonlarına nice İskenden kebab günleri dieklerimle :=)))

Federica Simoni dedi ki...

buono! facile e veloce!! complimenti!

MAVİ TUTKU dedi ki...

Of of İskenderi oldum olsaı çok severim. Afiyetler olsun ne güzel olmuş arkadaşlarla eşli bir hafta sonu..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mutfak Cini;

Teşekkürler cnm arkadaşım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ümmühancım Teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevilcim ;

Valla ben gördükçe acıkıyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Onuncu köyin adamı;

Sevilmezmi iskender :) Olsada hep birlikte aynı masada yesek ne güzel ne tatlı olur :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Onuncu köyin adamı;

Sevilmezmi iskender :) Olsada hep birlikte aynı masada yesek ne güzel ne tatlı olur :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Thank You Federica

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Siyah kelebeğim;

İnşallah hep beraber bi gün yeriz yeniden olmaz mı :;)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kalp kurabiye ;

teşekkürler cnm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

emelce yemek;

Siteni az sonra ziyaret edeceğim başarılar :)

beğenmenede sevindim blogumu ayrıca :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

bülbülün yeri;

Teiekkürler arkadaşım :)

Behiye Sönmez dedi ki...

evet çok doğru yazmışsın,iştahımız kabardı:)dayanılır mı böyle güzelliklere..

afiyetler olsun:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Behiyecim;

Hepbirlikte yeriz inşallah

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Afiyet olsun size, Mecidiyeköyde görüşmek üzere :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bengücüm;

Çok mutlu oldum görüşmek üzere cnm

Unknown dedi ki...

şu masanın başına oyurmak istiyorum hemen hemen