16 Ocak 2010 Cumartesi

Puding Kekli Rulo Karemelli Pasta


Malzemeler; ( 4 Malzemeli Pasta )

6 küçük yumurta (Büyük yumurta ise 5 adet kullanabilirsiniz)
3 paket İçim kakaolu puding (Ben Resimdeki değişik çeşitli pudingleri kullandım)

Kreması İçin;

1 kutu Dr.Oetker Karemelli Pasta Kreması
1.5 bardak Dimes Süt

Süslemek İçin;

1 Yemek Kaşığı Dr.Oetker Pudra Şekeri



Hazırlanışı;

Yumurtalar iyice çırpılır ve puding poşetteki karışımlar yumurtalara ilave edilerek iyice çırpılır.Daha sonra Karışım yağlı kağıt serili dikdörtgen fırın tepsisine yayılır.Ve 170 derecede 25 dk.pişirilir.

Sıcakken kekimiz rulo şekilde sarılır.

Daha sonra soğumaya bırakılan kek bi kenara bırakılır.Ve Krema malzemleri çırpılır.Soğuyan kek açılır ve İçerisine her yerine eşit miktarda kremanın hepsi sürülür..Ve Yine Eskisi gibi yağlı kağıttan ayrılarak rulo şekilde sarılır.
Pudra Şekeri ile süslenir..

Buzdolabında 3-4 saat dinlendikten sonra servis yapılır...


Aşçı Notu:

Kekin tadı ıslak sıkı bir browni tadında oluyor.Bir dahaki sefere 1 paket kabartma tozu kullanarak deniyeceğim.Eğer kabarık bir kek istiyorsanız tavsiyem 1 paket kabartma tozu kullanmanız.Yok sıkı Browni tadında kek istiyorum diyorsanız kullanmayınız..Afiyet Olsun..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Mmmmmm, görüntü muhtesem, ellerine saglik. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM ELLERİNE SAĞLIK SİZLERE AFİYET OLSUN..
GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

Banu dedi ki...

merhaba hamurda un yok sadece yumurta ve puding ile kivami nasil sagladiniz yani tepsiye dokerken kivami nasildi?? cunku ben rulo pastalarda aynen sizinki gibi ince olanlari seviyorum ve bir turlu tutturamadim simdiye kadar sizinki harika gorunuyor cevaplarsaniz sevinirim. yani cok ilginc sadece yumurta ve puding tozu....

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevgili Kızılcık Şurubu yorumların için teşekkürler..

Candan'cım sağolasın..Sanada güzel hafta sonları diliyorum..

Banu'cum aynı kek kıvamı gibi idi hamurun kıvamı.Biraz yoğun kıvamdı.Un yok ama nişasta var.nişastalı keklerde yapıyorum ben..

Ayrıca sana vişneli rulo pasta tarifim var.

Pastalar bölümünde..Tarifine harfiyen uyman lazım.kabartma tozu kullanılmıyor ama yumurtaları ayrı çırpman lazım.O tarifi uygula.Benim ilk denememdi ve harika oldu.

İnce olmasına gelince sanırım kabartma tozu kullanmadığımdan :)

Dedim çok sıkı bir browvni tadında bir kekti.

Diğer tarifimede bak istersen..

http://degisiktatlar.blogspot.com/2008/10/vineli-rulo-pasta_29.html

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm gerçekten çok pratik ve şık bir pasta ellerinize sağlık:))

İnci Yemek dedi ki...

Selam muhteşem bir pasta olmuş ellerinize sağlık
sayfanızı ilk defa dolaştım çok beğendim sizi izlemeye devam edeceğim iyi hafta sonları diliyorum.sevgilerimi gönderiyorum..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pembe Tatlar; Çok teşekkür Ederim...

İnci Yemek; Sağolun..Her zaman misafir konuklarımıza sayfamız açık.Memnun oluruz..Bende sizlere iyi hafta sonları diler,sevgilerimi gönderirim..Teşekkürler ziyaretiniz için..

Banu dedi ki...

nisastadan kastiniz pudinglerin icindeki nisasta galiba dimi??? yani yumurta ile karisinca galiba koyu kivami oyle aliyodur. neyse en iyisi denemek zaten goruntusu harika en kisa zamanda deneyecegim bu rulo pastayi.. ayrica bana yorum biraktiginiz icinde tesekkurler bi sayfa acmistim gecen sene hala birseyler yazamadim en iyisi bende kendi yaptiklarimi sizinle paylasayim. tesekkurler.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Banucum;

Evet nişastadan kastım pudingin içindeki nişasta.Hiç meraklanma güzel oluyor.Piştiğinde dalgalı bir kek görüntüsü olsada fırından çıkınca ve sarınca düzeliyor.İstersen kabartma tozuda kullan.Tariflerini bekliyprum.Sevgiler

İNCİ dedi ki...

Çok güzel gözüküyor cnm bende bu hafta deneyeceğim misafirlerime.Tamda baton yada rulo pasta tarifi bakınıyordum.Eline sağlık:)

Saliha dedi ki...

önceki yazdığım yorum geldımı bılemıyorum sayfam kapandı durup duruken:(

merhabalar:)çok begendım bu tarıfı,bendede boyle bır tarıf var yaparım sık sık..ellerıne saglık sevgılerımle..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Maalesef o gelmedi bu mesajını geldii..Teşekkür Ederim

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba..Pastanın tamamına el koydum:)Kimseye vermek ..Çok güzel görünüyor..Ellerine sağlık.Sevgiler..

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Farklı bir lezzet olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerine saglik, guzel olmus belli!

Pembe Tatlar dedi ki...

oo harika birşey ya bu:)))

ellerine saağlık canım..

Mutlu pazarlar..:)

deniz dedi ki...

Eline Sağlık şahaneeee..