6 Ocak 2010 Çarşamba

Bademli İncirli Kafesli Tart

Malzemeler;

Tart Hamuru İçin;

250 gr.Kase Halk margarin
1 yumurta
4 yemek kaşığı Dr.oetker pudra şekeri
1 paket Sinangil kabartma tozu
Aldığı kadar Sinangil un


İncir Harcı İçin;

Tarifi Burdan Ulaşabilirsiniz.
Yazın Taze incir tatlısı yapmıştım.Yaptığım tatlıdan kalanları doğradım ve difrize attım.Bu harcı tartımda kullandım.Difrizden çıkınca suyunu süzdüm.Üzerine birazda pudra şekeri serptim.Harika bir tart oldu.Buyrun Tarife...
Arzu ederseniz kuru inciri biraz şeker ve az su ile pişiripte yapabilirsiniz.

Üzeri İçin;

Dr.oetker Pudra Şekeri ve File Badem

Hazırlanışı;

Tüm hamur malzemeleri sırasıyla yoğurulur.Hamurdan Portakal büyüklüğünde bir parça ayırılır.Diğer Kalan Tart hamuru merdaneyle açılır ve yağlanmış tart kalıbına kenarları biraz yukarda kalacak şekilde tart kalıbının şekli verilerek yerleştirilir.Üzerine suyu süzülmüş incir harcı serilir.Daha sonra ayırdığımız hamur parçalarından ceviz büyüklüğünde parçalar alınarak uzun rulolara yapılarak tartımıza kafes şekli verilir.Ardından önceden ıstılmış 180 derece fırında pişirilir.Pişmesine 10 dk kala tartımız fırından çıkarılıp üzerine badem ve pudra şekeri serpilir.Tekrar fırına verilir.10 dk daha pişirilir.Daha sonra soğuduktan sonra servis tabağına alınarak servis edilir.Afiyet Olsun..

10 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine saglık nefis olmuş
afiyet olsun
löp löp et olsun :)))
sevgiler

Doyumluk.... dedi ki...

Çok besleyici bir tart olmuş.Oğluma yapmalıyım.Eline sağlık.sevgiler....

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis gorunuyor ellerine saglik!!

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım yine harika bir lezzet yapmışsın. Tartı bilirsin çook severim, içim gitti !!
ellerine sağlık canım

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık görüntünefis...

Stil Direktoru dedi ki...


Tema talebi yorumunu not aldım sıra gelince ben döner haber veririm sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ooo harika ya ellerine sağlık meloşum:D

Unknown dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık bir dilimcik aldım sevgiler...

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...
SEVGİLER..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzeeeellllll