21 Ocak 2010 Perşembe

Kakaolu İrmik Helvası


Bilgisayarımın şarz aleti bozuldu..Bizde Pc ile birlikte kargoya servise verdik..Haliyle içerisinde fotograflarımda kaldı..Onlarda servise gitti :)) Bende elimdeki tariflerle yetiniyorum :)) Geçici süre Kardeşimin Pc'sini kullanıyorum.Elim kolum bağlanmış istediğim programlar yok fotograflarımı buraya yüklemek istemiyorum..Öylee bekliyoruz işte :)))

Bu tarifimde Pc mi servise yollamadan önce taslağa kaydettiğim tarif :)) Deneyin Derim :))

Malzemeler;

1 su bardağı Nuh'un Ankara İrmik
1 su bardağı toz şeker
1 Litre Yörsan Süt
4 yemek kaşığı Dr.oetker Kakao
1 paket Dr.oetker Vanilya

Hazırlanışı;

Tüm malzemeler bir tencerede karıştırılır.Ocakta karıştırarak kaynayana dek pişirilir.Kaynadıktan sonra demlenmesi için 2-3 dk daha pişirilmeye devam edilir ve ocağın altı kapatılır.5 dk.ağzı kapalı halde dinlendikten sonra kalıba konulur ve buzdolabında 2-3 saat soğutulur.Ardından çikolata sos veya antep fıstığı ile süslenerek servis edilir.Afiyet Olsun..

5 yorum:

SirEvo dedi ki...

Yav bu fotoğraf ne? :(
Ağlamak, kendimi duvardan duvara vurmak, etrafı dağıtmak istiyorum sayın seyirciler...
Olamazzzzz :D

Suskun dedi ki...

ilk defa gördüm kakaolusunu. hoş bi görüntüsü var
ellerine sağlık

deniz dedi ki...

meloş sen beni 100 kilo yapmaya kararlısın anlaşıldı:)))) bu ne yavvv ye beni ye beni diyo resmen ellerine sağlık tabii objektifinede:))))

Çalışkan Arı dedi ki...

Hımmmm gece yarısı irmik helvası çekti canım ya :((( Niye yazıyosunuz ki böyle şeyleri???

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık..Değişik tat olmuş:)Güzel olmuş..Sevgilerimi gönderiyorum:)