15 Ocak 2010 Cuma

Bozalı Tarçınlı Muffin


Boza mı? Kekte? dediğinizi duyar gibiyim..Tamamen kendime ait made in degisiktatlar imzalı bir tarif :)) Nerde çıktı bu boza?
Evde Boza..İçilmeyi bekleyen..Ben içtim taze taze kalanını ne yapayım dedim..Acaba kek olurmu ki?

Olur olur Bal gibi olur dedim. :)) Sıvadım kolları..

Sonuç mu?

Gördüğünüz gibi harika..

Malzemeler;

3 yumurta
1/2 su bardağı toz şeker
3 yemek kaşığı süt tozu
1.5 su bardağı Vefa Bozası
2 su bardağı Sinangil Un
1 Su bardağı Yonca Kanola Yağı
1 paket Sinangil Vanilya
1 paket Sinangil Kabartma Tozu
1 tatlı kaşığı Bağdat Tarçın

Üzeri İçin;

Antep Fıstığı ve File Badem

Hazırlanışı;

Yumurta ve şeker çırpılır.Süt tozu ve Tarçın ilave edilir.Daha Sonra Kanola yağı,Boza ilave edilerek çırpılır.Ardından un,kabartma tozu ve vanilya ilave edilerek karıştırılır.Yağlı kağıt serili muffin kalıplarına yada arzu ettiğiniz yağlanmış kek kalıbına kek karışımımız dökülür.Üzerine File badem veya antep fıstığı serpilierek 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirilir.Afiyet Olsun..

12 yorum:

Unknown dedi ki...

MİS GİBİ KOKUYORDUR BU MUFFİNLER IIIM NEFİS GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK CANIM...
SEVGİLER...

GÜLSÜM dedi ki...

ELİNE SAĞLIK.... AMA BOZAYI İÇSEM DAHA İYİ:)) BEN ÇOK SEVERİMDE:))

Sevtap dedi ki...

Ellerinize sağlık çok leziz duruyor.

Unknown dedi ki...

canım istedi yaaaa tarif güzelmiş denemek lazm

Pembe Tatlar dedi ki...

ilk defa boza ile duyuyorum bozayı seven biri olarak güzel olduğundan eminim ellerine sağlık...

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık canım

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Güzel arkadaşım, sayfama gelirimisin, bütün dostlarımı kapsayan ödülüm ve yazım var, buna ortak olursan beni çok mutlu edersin, güzel bir hafta sonu diliyorum canım, sağlıkcakla kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Edacım Teşekkür Ederim...


Gülsümcüm hem içtim hem böle bir tarif ürettim.

Gelincik cnm sağol ziyaret edicem blogunu.

candancım teşekkürler

closely fashion hemen markete koş :)

Karabidikim Teşekkürler cnm

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım döktürmüşsün yine. Çok güzel görünüyor. Resimlerde harika

Öpüyorum seni

sevgilerimle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

tijencim Teşekkürler cnm beğenmene sevindim.Sevgiler

deniz dedi ki...

Çok güzel görünüyor Eline Sağlık

deniz dedi ki...

Çok güzel görünüyor Eline Sağlık