25 Ocak 2010 Pazartesi

Kardanadam,Martı,Güvercin,Minik Eller

Sizi hafta sonu evimden çektiğim fotograflarları yayınlıyorum..

Ben dışarda iken Minik Kızım ve Babamızın Birlikte Pencere Önünde Yaptığı Kardan Adamımız..Hala pencere önünde durmakta ve şuan bana bakmaktadır :))

Penceremden Kar Manzaraları

Kardan Adamımız :))
Penceremin önünde yiyecek yiyen güverciler..Çok acıkmışlar...

Kar..Soğuk..Ve Açlık...Martılar Deniz'e yakın oldugumuz için bu karlı havada uçuşuyor..

Penceremden yakaladığım Martı Fotograf Kareleri..

Şimdi Uçuş Yolculuğu..

Görüyorsunuz Değil mi?

Bir Uçağı Andırıyor..
Bakın Burdada Bir uçağın Piste inişini andırıyor...

9 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Fotolar süper ama kısmakndım...

Burada hala kar yok:(

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Fotograflar harika! Hollandadan sevgiler....

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Mest oldum resimlere bakarken..
Sevgilerle...

Nilgün Komar dedi ki...

fotoğraflar harikaaaaa....

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum fotoğrafçılıkta sen bu işi başardın canım:))muhteşem resimler çekmişsin ne mutlu sana.makinayı ilk aldığın günler geldide aklıma nasıl hayıflanıyordun:))azmin önünde hiç bir şey duramıyor seni tebrik ediyorum.kocaman sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arkadaşlar beğenmenize çoook sevindim..

İncicim hala hayıflanıyorum kendi çapımda çekiyorum hala gerçekten kullanmasını bilmiyorum.çok detayları var ah biii bilsem neler çekicem de:D

ceydabural dedi ki...

sen evlimiydin bir de kızın mı var maşallah ne güzel
fotoğraflar çok güzel :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ceydacım :) Evliyim ve Çocuğum var..

Buluşmada evli gibi durmuyormuydum :)))

Bu hafta sonu benzer kelimeleri duydum acaba gençleşiyormuyum yıllandıkça :)))

İltifat olarak alıyorum :)

deniz dedi ki...

Süper Fotograflar