13 Ocak 2010 Çarşamba

Damla Sakızlı Sütlaç


Malzemeler;
1.5 litre Sütaş Süt
2 poşet Dr.Oetker Damla Sakızlı Sütlaç
Üzeri İçin;
Tarçın
Hazırlanışı;
Dr.oetker Damla Sakızlı Sütlaç poşeti ve süt tencereye boşaltılır.Kaynayana dek karıştırılır.Kaynadıktan sonra kısık ateşte 10 dk daha pişirilir ve servis kaselerine boşaltılır.Arzuya göre tarçın ile süslenerek servis edilir..
Not:Hazır olmasına rağmen ev yapımı sütlaçı aratmayacak lezzette olmuş.Daha önceden ben damla sakızlı sütlaç tarifide vermiştim.Arzu eden o şekildede yapabilir.Afiyet Olsun.

9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım ellerine saglık hızına yetişemiyorum :))

Roxelanne dedi ki...

bende ödülünüz var:)

http://roxelanneinmakyajcantasi.blogspot.com/2010/01/gun-isg-odulum.html

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Seviyorum bu Dr.Oetkeerin kolaylıklarını. Haklısın hiç ev yapımını aratmıyor. Çalışanlar için süper.
Sevgiyle kal.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ellerinize sağlık, soframızın vaçgeçilmezi dir sütlaç ama damla sakızlısını denememeiştim.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sütlacı çok severim ben kendim damla sakızı dövüp koyarım.Dr.oetkeride deniycem öpüyorum...

selin dedi ki...

Bayılırım sütlaca...ellerinize sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

oo bende dün kızımla sütlü tatlı yaptım :)
hatta sütlaç yapacaktık Meloş teyzen yapar yollar boşver biz başka birşey yapalım dedimdi :)
hee heee
ellerine sağlık canımmm

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm ellerine sağlık canım görüntüsü yettiii

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın elınıze sağlık sutlaç harıka