10 Ocak 2010 Pazar

Domatesli Naneli Bulgur Pilavı



Malzemeler;

2 Su bardağı Reis Pilavlık bulgur
2 Su bardağı Yonca Rendelenmiş Domates
2.5 su bardağı Kaynamış Su
1 tutam ince kıyılmış maydanoz
1 tutam ince kıyılmış taze nane
1/2 çay bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
1 Yemek kaşığı Sütaş Tereyağı
1 Tatlı kaşığı Bağdat Pulbiber
1 Çay kaşığı Bağdat Karabiber
1 Tatlı Kaşığı Billur Tuz

Hazırlanışı;

Ayçiçek yağı ve terayağı eritilerek yıkanmış pilavlık bulgurlarımızla kısık ateşte 3 dk kavrulur.Ardından domates rendesi,sutuz,baharatlarımız ve yeşilliklerimiz eklenerek karıştırılır.Tencerenin kapağı kapattılır ve 5 dk kaynadıkdan sonra altı kısılarak pişmesi ve ardından demlenmesi beklenir.Sıcak olarak yanında yoğurt ile servis edilebilir.Afiyet Olsun..

12 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Hımmm nefis görünüyor, tam zamanı böyle tatların, ellerinize sağlık, sağlıcakla kalınız

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. ne şık bir sunum olmuş.
Sevgiyle kal.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Bulgur pilavına bayılırım Güzel olmuş.Ellerine sağlık..Tabağı aldım gidiyorum:)

Unknown dedi ki...

BU LEZZETE BAYILIYORUM ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

BU LEZZETE BAYILIYORUM ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER...

Suskun dedi ki...

Bulgur pilavına bayılırım:)
Ellerine sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Domateslisine bayılrıım amananeli nasıl olurki:)))

Ellerine sağlık meloşum:))

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

tercih ettiğimiz pilav şekli.ellerinize sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık sunumda çok şık mutlu haftalar öpüyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ohh Ohhh mis mis...
Ellerıne sağlık.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler Arkadaşlar :)

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

selam cnım bulgur pılavına hıç dayanaam bır kaşık aldım sevgıler