25 Ocak 2010 Pazartesi

Sinangil Köy Ekmeği



Soğuk Kış Aylarında Evde Taze Ekmek Kokusu çok hoş oluyor..Bugünlerde kendi ekmeğimi kendim yapar oldum hem daha lezzetli hemde el değmemiş..
Kenwood Marka Ekmek makinası kullanıyorum.Makinamdan ise çok memnunum.Bakmak isteyenler buradan modeline,özelliklerine ve kullanıcı yorumlarına bakabilir.
Bu sefer Sinangil Köy Ekmeği Unu Kullandım..Mayası İçerisinde..
Tarife göre sadece su yeterli fakat ben bir miktar süt tozu,toz şeker ve Zeytinyağı ekledim..
Malzemeler;

Sinangil Köy Ekmek Unu + İçerisinde Mayası bulunmaktadır.

3 yemek Kaşığı Komili Ege Sızması

2 yemek kaşığı Süt Tozu (Kahve Kreması Değil,Gerçek Süt Tozu Kullanılır)

1 yemek kaşığı Toz Şeker

330 ml Su


Hazırlanışı;


Tüm malzemeler Ekmek Makinası Kabında Toplanılır.Öncesinde Maya,Su Şeker Konulur.Ardından Süt tozu ve Köy ekmeği karışımı konulur.Ben Kenwood Marka BM250 modeli ekmek makinası kullanıyorum.1 nolu programda 500 gr.ayarında 2 nolu ebat ve kızarıklıkta 3:13 dk da pişirdim.
Afiyet Olsun Şimdiden deneyeceklere .. :)

5 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım sıcak iken tereyağı ve bal süreceksin. Of süper olur
Kokusunu tahmin edebiliyorum canım
Ellerine sağlık canım
sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ohh eline sağlık afiyet vede şifalar olsun bende aynını gece yaptım inş yayınlıycam çok nefis sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlıkk

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Ben de yapıcam ama bir türlü fırsat olmuyor. Bu hafta yaparım belki özendim senden:)

deniz dedi ki...

çok güzel ya eline sağlık