29 Ocak 2010 Cuma

Dışarda Lapa Lapa Kar Yağıyor..


Rahmetli Barış Manço'nun Şarkısı Geldi Aklıma..
Dışarda Lapa Lapa Kar Yağıyor,

İçim İçime Sığmıyor ..

Dizeleri..
Kar yağarken fotograf çekmek istedim.Umarım beğenirsiniz..Lakin Yılbaşı gecesi Atılan havaii fişekleri ne kadar çeksemde başarılı olamadım çünkü çok zamansız yakalandım önceden camın önüne tripod u ve makinayı kurmam lazımdı.Ben sallayarak o hareketli görüntüleri çekince pekte güzel olmadı.Seneye varırsak inşallah ve unutmazsam Gece 12:00 den önce :D Kurucam Tripod'u..

Kar biraz gezmemizi tozmamızı engellesede keyifli oldu..Patlamış mısır ve kestane keyfi yaptık eşimle ve kızımla bol bol..Allah'tan eşimde çoğunlukla izinli idi evdeydide dışarı çıkma zorunluluğu pek olmadı..



Şuan hala damlarda karlar var :D Erimedi Yollardaki Buzlar..Erisede az rahat rahat dolaşıversek :D



Sinemaya giderken bayağı zorlandım Ana sokaklar temizlensede Dozercik bizim sokağı unutmuş :) Buz pisti gibi idi maşallah :D

Hadi bakalım geçelim Evimin Penceresinden Kar Fotograflarına :))


3 yorum:

Benhurum dedi ki...

Ohh valla ne keyifli olmuştur sizler için, hem böylesi günler ailenin birlikteliğine ayrı bir sıcaklık kattığı kannaatindeyim, Allah mutluluk ve keyfinizi attırsın bir ömür boyu inş.:) Resimler de çok hoş ve güzel olmuşlar ellerin ve emeğine sağlık şekerim;)

Zehra Gürgen dedi ki...

Harika görüntüler ama evimde sıcacık çayımı içerken :).. evsiz olanlara Allah ardımcı olsun !!

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Resımler fark lı boyuta taşıyor insanı..
Yaşamında mutluluk her daım senınle olsun dileklerımle
Sevgiler...