27 Ocak 2010 Çarşamba

''Ejder Kapanı'' İzlenebilir..

Karlı Bir Hava..Ne Gider..Tabii Ki Sinema Ve Patlamış Mısır..

Eşimin isteği üzerine Bugün İstinye Park Avm'deki Afm Sinemalarına Gittik.Öncesinde bir yemek yedik fakat fotograflayamadım O görsel Menüyü Makinamı yanıma almadım.Malum Yollar Buzlu..Dedim Koca Makina Ne olur Ne Olmaz :))

Ardından Sinema Gişelerinin Yolunu Tuttuk..Eşim Geçen 22 Ocak Cuma Vizyona Giren Uğur Yücel,Kenan İmirzalıoğlu ve Nejat İşler'in Başrolünü Paylaştığı Ejder Kapanı Sinema Filmine Gitmek İstedi..

Her Zaman film seçiminde Benim istediğim oldugu için genellikle onu kırmak istemedim.Çünkü ben fazla şiddet ve vurdu kırdı içeren filmleri sevmiyorum.Geriliyorum..

Hatta mümkün mertebe haber bile izlemiyorum..
Peki Tamam Dedim Ve 15:00 Seansına Biletlerimizi Aldık..
Sıra Geldi Salonumuza gitmeye ve Mısır ve Çikolatalarımızı almaya..
Yerleştik Koltuklarımıza Filmi beklemeye başladık..
Her zamanki gibi Frangmanlar,Reklamlar Vs.

Ve Film Başladı..

Film Gayet Sürükleyici başladı..Önyargı ile gittiğim filmi beğendiğimi söyleyebilirim.Özellikle Kenan İmirzalıoğlu Ve Uğur Yücel İyi İş Çıkartmış.Filmi Soluksuz İzledik..
Ayrıca Filmde Uğur Yücel'in Canım Ailem'deki Rol Arkadaşlarıda Kısa Kısa Yer Almakta..

Feride,Halim ve Ozan Güven Ali Gibi..

Filmi beğendim ama diyeceksiniz ki beğenmediğin bir yönü varmı...

Şahsen böyle olması gerekiyordur,Yabancı filmleri andırıyordur bu sayede ama benim eleştirdiğim bir kaç sahne oldu..

Malesef Bazı Sahnelere bakmak bile istemedim.Dediğim gibi şiddet içeren yada şiddet görüntülü sahneleri sevmiyorum.Daha az ve daha karartılı görüntülebilirdi..

Belki başkalarına göre gayet normal karşılanabilir fakat ben hoşlanmıyorum.. Ama gene anlamda filmi güzel ve sürükleyici buldum..

Bunun dışında film güzeldi..İzlenebilir..Hafta Sonu Sizlere Alternafif bir film olabilir.Sıkılmadanda İzlersiniz..

Gidecek olanlara Şimdiden İyi Seyirler..

Sizi Filmin Özeti ve Filmden Bir Kaç Kare Fotografla Bırakıyorum..

Film Özeti:

Çocuk tecavüzcülerini öldüren bir katilin izinde adalet kavramının sorgulandığı filmde, iki deneyimli dedektif Abbas ( Uğur Yücel ) ve ' Akrep ' Celal ( Kenan İmirzalıoğlu ) bir seri katilin peşine düşerler. Katilin kurbanları aftan yararlanıp çıkan sübyancılardır. Eldeki ipuçları askerden dönen Ensar'ı ( Nejat İşler ) işaret etmektedir.


Uğur Yücel'in yönettiği film, yeni sezonun en çok merak edilen yapımlarından. Film; Uğur Yücel, Kenan İmirzalıoğlu, Nejat İşler, Berrak Tüzünataç ve Ceyda Düvenci'li kadrosuyla seyircinin beklentilerini yükseltiyor. Üstelik 5 milyon TL'lik bütçeyi göze alan Erol Avcı'nın (TMC) yapımcılığı da ümitleri artırıyor. Polisiye-gerilim tarzındaki filmin konusu da ilgi çekici: İstanbul'da, kurbanların hepsinin de aftan yararlanıp çıkan sübyancılar olduğu bir cinayetler zinciri başlar. Hemen öncesinde, Güneydoğu'da askerliğini yapan Ensar'ın (Nejat İşler) 12 yaşındaki kız kardeşine tecavüz edilir. Sonrasında Ensar ortadan kaybolur. Cinayetler ortaya çıkınca şüpheler Ensar üzerine yoğunlaşır. Cinayet masasından müdür yardımcısı Abbas (Uğur Yücel) ve başkomiser 'Akrep' Celal (İmirzalıoğlu), soruşturmayı üstlenir. Katil çok zeki ve hızlı hareket etmektedir. Üstelik halk, suçluları cezalandırdığı için katili desteklemektedir.




Film Özeti Kaynak: Sinemalar.com ve Zaman Gazetesi

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Merak ettiğim bir film...

gibi dedi ki...

Ben de bugün 21.00 seansına gideceğim, kadro çok iyi, çok da övgü alan bir film ,beğeneceğimi umuyorum..