18 Ocak 2010 Pazartesi

Sızdırmaz Sürahi Ve Kaselerim

Bu kaselerimin harika oldugunu söylemeliyim..Pembe Kapaklı Kasede Hamur mayalamayı planlıyorum.Çok büyük ebatı oldugu için çok işe yarayacağını düşünüyorum.

Mor ve Beyaz Kase Yine Üçsan Plastiğin Ürettiği Porselen Görünümünde çok şık kaseler..Salata ve meyva sunumlarımda ideal..Eşim bu kaselere bayıldı..Meyva sunumları ve salatalar için ideal.

Sızdırmaz Kapaklı sürahimiz ise çok iyi tasarlanmış..

Ayrıca Birde Üçsan Elegant sürahim var..Oynayabilir akıtma başlığı sayesinde kullanım esnasında açılıyor kullanım bitince kapanıyor.Bu sayede içeceklerimiz dış etkenlerden ve mikroplardan korunuyor.


Bu ürünleri Koçtaş,Tansaş,Migros,Real,Carrefour ve Büyük Shoplarda bulabilirsiniz..

3 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

çok şıklar...iyi günlerde kullan..
sevgilerle...

fatoş dedi ki...

çok güzeller bayıldım meloşcum

deniz dedi ki...

senden kısakndım bende fotoğraf çektim mesleğimi kaptırmam dermişim :))))))güle güle sağlıkla kullan meloşum